Beantwoord

Easy Banking App

  • 30 november 2019
  • 1 reactie
  • 394 Bekeken

Geachte, ik kan al enkele dagen niet meer inloggen op de App. Telkens wanneer ik via itsme wil inloggen komt er het volgende :

Error code 20000 , message “invalid request “ met 21 cijfers erachter.

Mvg,

Christian

 

icon

Beste antwoord van KathyM 3 december 2019, 11:34

Hoi @Christian pms,

Als je deze foutmelding krijgt kan je best eens proberen zowel de It’s Me applicatie als de Easy banking Applicatie volledig te verwijderen. Hierna kan je best even je gsm uit en terug aan zetten, en dan beide app terug installeren op je toestel.

Laat ons maar weten moest je dit probleem nog hebben na de applicaties te verwijderen en terug te installeren.

 

Fijne dag nog!

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hoi @Christian pms,

Als je deze foutmelding krijgt kan je best eens proberen zowel de It’s Me applicatie als de Easy banking Applicatie volledig te verwijderen. Hierna kan je best even je gsm uit en terug aan zetten, en dan beide app terug installeren op je toestel.

Laat ons maar weten moest je dit probleem nog hebben na de applicaties te verwijderen en terug te installeren.

 

Fijne dag nog!

 

Reageer