Beantwoord

easy banking app

  • 14 February 2020
  • 7 reacties
  • 631 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Beste 

 

Ik wil in me easy banking app gaan maar het lukt me niet een alles ik me aanmeld staat dat ik geblokkeerd ben een ook me contracten?

icon

Beste antwoord van YannickB 18 February 2020, 08:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Kan je ons in dat geval even contacteren op 02 762 60 00? Dan kunnen mijn collega’s meer in detail nakijken wat er aan de hand is.

Ik heb die verwijderd maar niks het blijft de zelfde ,het doet niks 

Reputatie 7

Nadat je op de drie punten hebt gedrukt, dien je eerst te kiezen voor de optie Profielgegevens. Op het scherm dat dan verschijnt, zal je onderaan de optie Profiel verwijderen zien staan. Afhankelijk van de grootte van je scherm, moet je mogelijk naar beneden scrollen.

Als je die optie toch niet ziet, dan kan je ook Easy Banking App verwijderen en opnieuw installeren. je profiel wordt dan automatisch gewist.

Ja die krijg ik foutcode ,maar bij mij kan ik me profiel niet verwijderen dat staat er niet bij die drie punten,wat moet ik doen alles dat er niet op staat dat je profiel kan verwijderen?

Reputatie 7

@Houria 

Krijg je een foutcode EBW2800 te zien? Zo ja, dan dien je een nieuw profiel aan te maken door bovenaan rechts op het aanmeldscherm te drukken op de drie punten, te kiezen voor Profielgegevens en dan te drukken op Profiel verwijderen.

Als je een melding krijgt die zegt dat je kaart geblokkeerd werd, dan bel je ons best even via 02 762 60 00 zodat we alles kunnen deblokkeren.

In het begin staat er dat er storings een dan staat er weer je bent geblokkeerd 

Reputatie 5
Badge

Dag Houria, 

Wat is de exacte melding die je te zien krijgt? 

groetjes

Reageer