Beantwoord

Easy banking app

  • 20 March 2020
  • 3 reacties
  • 669 Bekeken

Beste,

 

Sinds enkele weken heb ik problemen bij het inloggen in de Easy Banking App. De pincode die ik ingaf, en waarvan ik 100% zeker ben dat het de juiste is, was tot 3 maal toe verkeerd waardoor ik me opnieuw moest inloggen met mijn kaart en bakje. 

Dat wou ik dan ook doen maar telkens ik, ter afronding van het inloggen, de activatiecode toegestuurd kreeg per sms bleek die verkeerd (nochtans letterlijk dezelfde code). Meerdere keren geprobeerd, nooit meer gelukt. Heb de app verwijderd, gsm uitgeschakeld,... niets hielp. 

Voordien geen problemen gehad, noch met de gsm, noch met de app. Ik krijg de sms dus wel, maar de geleverde code klopt blijkbaar nooit.

 

Alvast bedankt voor uw spoedig antwoord.

icon

Beste antwoord van YannickB 21 March 2020, 10:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Mole,

Kan je even nakijken of de datum, de tijd en de tijdzone correct staan ingesteld op je toestel? Als die niet overeenkomen met wat Easy Banking App verwacht, dan wordt de sms-code uit veiligheid niet aanvaard.

Mocht het zo nog niet zijn ingesteld, dan raad ik je aan om je toestel de datum, tijd en tijdzone automatisch te laten beheren.

Werkt perfect nu. Bedankt!

Reputatie 7

Graag gedaan!

Reageer