Beantwoord

easy banking app

  • 20 May 2020
  • 4 reacties
  • 284 Bekeken

Sinds een 3 tal dagen geef m'n app de melding dat m'n code niet correct is...dan maar weer m'n code opnieuw aanmaken dan proberen en weer die melding.

Begin m'n strot uit te komen...je kan wel reclame maker voor jullie app maar dan moet ie toch wel behoorlijk werken en dat is in dit geval helemaal niet!

Graag een oplossing voor dit heel vervelend probleem!

icon

Beste antwoord van Anonymous 22 May 2020, 10:07

Bekijk origineel

4 reacties

Hi,

Ik heb hetzelfde fenomeen, ik geef op mijn smartphone toepassing de code in, toepassing zegt dat deze niet ok is , nieuwe code aanmaken en een dag later terug hetzelfde.

Vroeger nooit dit probleem gehad, hier valt niet meer mee te werken.

Graag vlug een oplossing aub

(Nokia 6.1, (android one) android versie 10

Hey @Peter1972 en @bnp8888 ,

 

Het is zeker niet de bedoeling dat jullie constant een nieuwe code moeten aanmaken.

Ik raad jullie aan telefonisch contact op te nemen zodat dit verder kan worden nagekeken en indien nodig onderzocht.

 

Groetjes,

Lieze

Na telefonisch contact blijkt het probleem opgelost te zijn.

Had te maken met de cache.

mvg

 

Hey @bnp8888 ,

 

Bedankt voor de update! Fijn om te horen dat het is opgelost.

 

Groetjes, 

Lieze

Reageer