Easy banking app

  • 29 May 2020
  • 3 reacties
  • 640 Bekeken

Hallo, 

 

Ik krijg de foutmelding 'PEW0330' als ik mij wil inloggen via de app. 

Vraagt ook steeds om in te loggen met een kaartlezer. 

Met vriendelijke groeten

Alvast bedankt! 


3 reacties

Hey @Deanderidder ,

 

Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt.

Is er recent iets veranderd met je kaarten of je rekening?

Heb je al geprobeerd om de cache te verwijderen via de app instellingen van je toestel?

 

Groetjes,

Lieze

Ik krijg ook dezelfde foutcode PEW 0330

het begon met het niet meer op de app te kunnen, want ik moest updaten. Echter in de App Store was geen updaten mogelijk, want er stond bij “openen”. Toen ik daarop klikte kreeg ik weer de melding dat ik moest updaten….via het web op de iPad geraak ik er wel op en ook via gsm, maar dat is niet de bedoeling. Heb dan de app eraf gesmeten en proberen te herinstalleren, alsook de iPad heropgestart. Ik ben dan geraakt tot het versturen van de activatiecode SMS, maar helaas kreeg ik (tot meerdere keren toe) geen SMS. Ook niet op een ander nummer. Beide nummers zijn Orange. 
Ik heb een iPad met OS 15.6 recentelijk ge-update. Verder is er recentelijk niks verandert met mijn rekeningen of kaarten ofzo.

 

graag een oplossing, en ik vermoed dat ik niet de enige zal zijn die niet kan updaten…

Kristof

Reputatie 3

Dag @Vergauwekristof 

Er is sprake van een algemeen technisch incident via de app. Dit wordt momenteel onderzocht. Wil je de rekeningen controleren dan kan dat door je aan te melden via onze website. Onze excuses voor het ongemak.

Reageer