Beantwoord

Easy Banking App

  • 5 August 2020
  • 2 reacties
  • 224 Bekeken

Beste,

 

Bij het openen van de app “Easy Banking” krijg ik de mededeling dat de app door een technisch probleem niet beschikbaar is. Er wordt voorgesteld om telefonisch contact op te nemen op + 32 2 433 40 92. Eerlijk gezegd vertrouw ik dit niet helemaal. Waar loopt het verkeerd?

Dank voor uw bereidwillige toelichting

Paul

icon

Beste antwoord van YannickB 5 August 2020, 10:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Beste,

 

Bij het openen van de app “Easy Banking” krijg ik de mededeling dat de app door een technisch probleem niet beschikbaar is. Er wordt voorgesteld om telefonisch contact op te nemen op + 32 2 433 40 92. Eerlijk gezegd vertrouw ik dit niet helemaal. Waar loopt het verkeerd?

Dank voor uw bereidwillige toelichting

Paul


Bancontact werd opgekocht door Payconiq, in de achtergrond worden de routines van Bancontact vervangen door die van Payconiq, en kennelijk brengt dat heel wat problemen met zich mee bij BNP. En er zit mijns inziens niet veel anders meer op dan af te wachten tot wanneer die operatie voltooid zal zijn.

Men kan natuurlijk  proberen een half uur en langer aan de 024334092 te hangen, ik eb er in ieder geval de brui aangegeven, want het is gewoon niet  meer om doen.

Reputatie 7

Hallo Paul,

Ik kan je alvast geruststellen, dat is effectief een boodschap en een telefoonnummer van ons.

Heb je toevallig recent een nieuwe debetkaart ontvangen? Verschijnt de melding meteen bij het openen  van de app, of probeer je een Bancontact-betaling uit te voeren?

 

@Krisje Ik kan je bevestigen dat de melding die Paul krijgt niet door Payconiq veroorzaakt wordt. De fusie tussen Payconiq en Bancontact heeft geen enkele invloed op de werking van onze app of diensten.

Reageer