Beantwoord

easy banking app

  • 5 November 2020
  • 2 reacties
  • 353 Bekeken

Sinds een 10-tal dagen kunnen wij niet meer inloggen op easy banking app, zowel gsm als tablet blijven een foutmelding geven.

Na contact via de telefoon werd er vermeld om de app te verwijderen en gsm terug op te starten , de app opnieuw te installeren en terug in te loggen.

NIETS werkt.

Nogmaals gebeld met Brussel, daar kregen we de melding dat er voor de belgen die in het buitenland wonen (nederland) een probleem is met de app.

 

meer info of hulp krijgen we niet en kunnen we nog steeds niet op de app om betalingen te doen.

ik vind dit geen service en ben 30 jaar geen tevreden klant meer.

icon

Beste antwoord van DanK 5 November 2020, 13:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

Hallo @DannySonja , voor klanten met een buitenlands domicilieadres is het technische probleem met de Easy Banking App inderdaad helaas nog niet verholpen, alvast onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Ik raad je aan om Easy Banking Web als tijdelijke oplossing te gebruiken om je bankzaken te beheren. Onze IT diensten doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Jammer genoeg heb ik hetzelfde probleem.

 

Ook 2x gebeld, eerst (we hopen dit eind deze week opgelost te hebben, en de 2e keer. "betaal met de online site” kwam er in mijn geval jammerlijk bij dat mijn kaartlezer het niet meer deed. “Ik kan u een nieuwe kaartlezer toesturen, maar dit kan 2 tot 4 weken duren voordat deze opgestuurd wordt ” in November 2020! 

Ik was toevallig gisteren onderweg naar huis tijdens het gesprek, en vroeg of ik bij een kantoor in de buurt langs kon gaan voor een nieuwe, “jawel voor advies is er altijd iemand aanwezig, gewoon aanbellen” stond ik daar, aan een gesloten deur te wachten met het licht uit in het filiaal, waarschijnlijk als makkelijke oplossing daarheen gestuurd.

Het zou half deze week zijn opgelost, en er zou een update van de app komen half november.

Als ik Fortis een beetje ken, hopen ze dat de totale update van de Applicatie dit probleem vanzelf verhelpt, en kijkt men daarna verder.

Ik vind het bespottelijk, ze laten ons gewoon in de kou staan., en wij krijgen alleen meer problemen, het is al zo moeilijk om als ondernemer deze tijd te behappen, krijg je dit er nog bij.

Ik krijg momenteel dit soort mails:

 

“Geachte heer ****


Behoudens vergissing mochten wij tot op heden het bedrag zijnde 84,84 eur nog niet ontvangen op onze rekening.

Mogen wij u verzoeken dit per kerende over te maken op één van onze rekeningen zoals vermeld onderaan bijgaande factuur?”

 

De wereld staat niet meer stil Fortis, hij is in verandering, betalingen kun je niet meer uitstellen.

Ik krijg nu met moeite nog geld overgeschreven van rekening naar rekening, op mijn zichtrekening stond gisteren geen geld meer in de winkel, uit pure wanhoop naar een familielid met een kaartlezer gereden, in coronatijd.

 

Off topic:

Ik heb in het verleden ook al eens een klacht gestuurd over de "bankcontact functie” in de Easy b App deze werkt al zeker 7 maanden niet meer.

Moet je lezen wat voor antwoord men stuurt:

“Wij hebben uw ontevredenheid ontvangen.
U heeft een probleem met de functie bankcontact op uw app. Dit probleem ligt bij bankcontact zelf en niet bij de bank. Indien u online betalingen wil uitvoeren, heeft u steeds de mogelijkheid om ook via de app te betalen. U kan best voor deze optie kiezen. U dient dan enkel met uw kaartlezer de betaling te bevestigen.
Alvast onze excuses voor het ongemak.”

De schuld verschuiven….

Aan de telefoon verteld dat ik payconic moet gebruiken, maar dit kan niet zonder adres in België.

Top Advies, en de schuld verschoven.

 

On Topic:

Ik ben momenteel bij Fortis door zakelijke transacties die nog gebeuren via Fortis, en men was in het verleden een fijne zakenpartner, uit pure gebruiksgewoonte nog klant bij Fortis en omdat ik de mensen van mijn lokaal kantoor heel graag mag. Ik hoop echt dat de groep zich herpakt.

Reageer