Beantwoord

easy banking app

  • 24 November 2020
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Beste, 

Ik heb nu mijn bankkaart iets langer als een maand maar heb hem nog niet gebruikt. Ik heb al een aantal keer geprobeerd om me in aan te melden op de easy banking app maar hij geeft telkens een fout melding van een technisch probleem. Wat kan ik hier aandoen? 

Mvg

icon

Beste antwoord van OguzhanB 24 November 2020, 22:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Dag @gomaar :wave:

Ik ga ervan uit dat je vorige kaart nog gekoppeld is aan je Easy Banking App? Heb je toevallig je nieuw kaartnummer al toegevoegd? ( rechterbovenhoek op de drie punten drukken en dan profielgegevens drukken profiel verwijderen. :fingers_crossed:

Beste @OguzhanB,

Dit is mijn eerste kaart dus ik denk dat het een ander probleem is.

Merci voor het antwoord! 

Mvg 

 

Reageer