Beantwoord

easy (?) banking app

  • 23 April 2021
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

De laatste update van de app is een stap achteruit, men kan geen domicilieringenmandaten meer zien en/of beheren. Het historisch overzicht van de beleggingen is beperkter dan vroeger.Dit alles in een verminderde toegang van klant naar bank is zeer merkwaardig.

Wat is de bedoeling ? Graag niet alleen uitleg maar een inspanning naar gebruik en klantvriendelijkheid.

de markt is tenslotte groot genoeg

icon

Beste antwoord van Anonymous 24 April 2021, 13:49

Bekijk origineel

2 reacties

Bedankt voor je vraag, @Gurassch .

In dit dossier kan je alle evoluties van onze app mee volgen:

Om je een concreet antwoord op je vraag te geven:

Onze nieuwe app focust in eerste instantie op een vlottere en meer stabiele werking, wat we van klanten als feedback doorkregen op onze oude app.

Hierdoor komt het dat nog niet alle functies vanuit de vorige app beschikbaar zijn. Dit wordt zo snel mogelijk toegevoegd, van zodra we kunnen garanderen dat onze app erna even vlot zal blijven werken.

De ontbrekende functies die je vermeldt worden spoedig weer toegevoegd.

Groetjes,

Lieze

Ok, een info bij openen app had vraag voorkomen

g

Reageer