easy banking app

  • 30 June 2021
  • 6 reacties
  • 173 Bekeken

Hallo . Sinds ik een nieuwe bankkaart heb , en ik wil betalen via de bankcontact app en easy banking zonder mijn kaartlezer . krijg ik steeds de melding dat de betaling geweigerd is . Nu heb ik gezien dat mijn oude bankkaart nummer nog gelinkt is . En weet niet hoe ik mijn nieuwe kaart nummer kan ingeven . Want dat is de reden dat de betaling niet door gaat .


6 reacties

Reputatie 3

Hallo . Sinds ik een nieuwe bankkaart heb , en ik wil betalen via de bankcontact app en easy banking zonder mijn kaartlezer . krijg ik steeds de melding dat de betaling geweigerd is . Nu heb ik gezien dat mijn oude bankkaart nummer nog gelinkt is ..

Porca miseria!

Waarschijnlijk dient het huidige profiel eerst verwijderd te worden, om daarna dan een nieuw aan te maken en dat nieuwe te koppelen aan de nieuwe debetkaart.

Tsja, met dergelijke toestanden mag het geen verwondering baren dat de hulplijn ‘overbelast zou zijn.

Beste , dat heb ik gedaan . Maar het probleem blijft .

Groetjes Nicole

En heb ook al 2 keer naar de hulplijn gebeld ,  En na 2x 30 minuten aan de lijn te blijven , niemand aan de lijn gekregen . Ik kan toch geen uren wachten , want dat kost me te veel !!!😫😨

Naar mijn mening zou dat een gratis nummer moeten zijn .  Ik heb door het blokkeren van mijn bankkaart door een medewerker van de bank ook 4 dagen zonder geld gezeten.  En kon wel een tijdelijke kaart krijgen , maar dat koste 30€ . Bij een andere bank is dat  blijkbaar gratis .

Reputatie 4

Hallo, @Gugliermetto , alleerst onze excuses voor het ongemak. We zijn op de hoogte van het probleem met de lange wachttijden. We lossen dit op door nieuwe medewerkers aan te nemen bij onze telefonische helpdesk.

 

Het probleem dat je ervaart waarbij je betalingen worden geweigerd via de app omdat je vorige debetkaart nog aan het profiel gekoppeld staat, kan je inderdaad normaal oplossen door een volledig nieuw profiel in te stellen met je nieuwe kaart.

Aangezien dat je dit al geprobeerd hebt en dit niet het probleem heeft opgelost, zou je moeten nakijken op je toestel of de app wel al volledig is bijgewerkt. Er is een recente update van onze app beschikbaar. Meer info kan je hier al vinden.

Laat ons zeker weten indien het probleem blijf aanhouden.

 

Beste , het probleem is wonderbaarlijk opgelost . Ik weet niet hoe of wat , maar alles werkt terug zoals voordien .

Bedankt voor uw reacties en hulp . 

Vriendelijke groeten, 

Gugliermetto Nicole 

Reageer