Graag de grafieken terugbrengen naar Easy Banking App


Hallo,

Ik ben al jaren gebruiker van de Easy banking app op IOS. Gisteren werd de app ge-update naar versie 6.0. Ik vind nergens de optie terug om een grafiek te zien van de evolutie van het saldo van een rekening of de grafische weergave van de laatste maanden van de netto inkomsten. Deze waren vroeger op te roepen via de 3 puntjes rechts bovenaan. Heel handige functie die nu weg is. Komt deze er terug in? Via de webpagina is deze ook niet te zien dus ik kan nu niet meer kijken hoeveel er per maand gespaard werd.

Alvast bedankt.

Groeten, Bart.

 

Dag Bart,

Op dit moment bekijken we of we de grafieken terug kunnen brengen. Ik geef het alvast wel als suggestie voor je door.


Hallo Yannick,

Bedankt voor de update. Prima, hopelijk komt het snel terug.

Groeten, Bart.


Ik mis die functie nu ook, was zeer nuttig. Jammer dat die verdwenen is in de nieuwe update...


Ik mis de grafieken ook. Zou het enorm appreciëren als die zouden terugkomen ...

 

Hallo @StefanMeskens @Arne Lievens 

Ik heb het ook namens jullie als suggestie genoteerd.


Ik mis de grafieken in de nieuwe app. Het zou fijn zijn moesten die terugkomen en zelfs in een uitgebreidere versie. Dank je om dit in overweging te nemen 😉


Idem hier, heel interessante functie die spijtig genoeg verdwenen is. Hopelijk is deze snel terug beschikbaar.


Ik mis deze grafieken ook.


Zelfde hier, was een heel handige functie voor budgetbeheer, graag terug activeren als het kan, daar zou ik blij van worden :-)


Idem hier, ik had ook graag de grafieken terug


Ik kan in de nieuwe versie ook de mogelijkheid om pdf-bestand te maken en te downloaden niet terugvinden. In de vorige versie kon je de verrichtingen van elke rekening of elke verrichting afzonderlijk als pdf downloaden door het printertekentje, maar dat is weg?


Hey @SigridPe ,

Deze functie is inderdaad ook niet beschikbaar. We bekijken momenteel of deze terug wordt toegevoegd. Ik bring de ontwikkelaars op de hoogte dat je dat graag zou hebben, zodat ze weten dat er vraag naar is!

Als jullie nog andere feedback hebben over de app, aarzel niet om dit door te geven.

Groetjes,

Lieze


Wanneer komt deze functie terug? Het was  belangrijk om te weten wat je uitgaven waren en inkomsten voor de maand! Als dit niet terug kom overweg ik een andere bank waar deze functie wel beschikbaar is. Op deze manier weet je van niets en is de app overbodig. 


Hallo @Redgixxer 

Op dit moment bekijken we op welke manier we de grafieken kunnen herwerken. Ik heb jammer genoeg nog geen datum waarop ze opnieuw beschikbaar zullen zijn. Je feedback over deze functionaliteit werd alvast wel doorgegeven aan de juiste teams.


Niets gaat er gebeuren  en voor de rest een standaard antwoord dat dit doorgegeven word . Damn wat ben ik kwaad ! Hoe een mens zo afhankelijk kan zijn van een app . Uren werk was dit vroeger in exel om dit bij te houden . Wat moest je meer hebben ,je inkomsten per maand ,je uitgaven per maand ,en een 6 maandelijks overzicht . Dit had net uitgebreider gemogen naar een jaaroverzicht met grafieken ! jullie hebben er al jaren over gedaan om een jaar terug te kunnen keren om een verrichting te vinden .

Met een druk op de knop alles kwijt van het laatste 6 maand overzicht …. Kan ik een nieuw programma schrijven in exel en alles gaan opzoeken per maand en in grafieken omzetten . Echt waar ,als dit eind februari niet in orde is ,ben ik er mee weg !


Dit snap ik echt niet. En nog durven zeggen als eerste bericht "we hebben naar jullie geluisterd. Als ik dat hier zo lees hebben jullie toch niet goed geluisterd. Ik werk zelf in een software/change management omgeving, dit is ongezien... mss kunnen jullie best eens zo snel mogelijk werk maken van een communicatie met een planning wanneer jullie een boel functionaliteiten gaan teruggeven, tenzij jullie graag klanten verliezen.  Budgetoverzicht via de grafiek, begunstigden, doorlopende opdrachten,...


Ik vind die functie een minimum . Is deze al terug beschikbaar .

 


Graag ook asap beide functies terug, grafiek en pdf bestand. Een update van een app is er toch om te verbeteren, niet? Dit is alleen maar veel slechter geworden...


Beste

Kan deze functionaliteit terug toegevoegd worden? Indien niet, kan dit dan ook gecommuniceerd worden?

Duidelijk dat meerdere mensen dit toch missen, en zeg nu zelf, een update dient toch om te 'verbeteren', niet om te 'verminderen'. 

 

Groeten


Beste,

Via de chat ben ik erachter gekomen om ik niet de enige ben die de grafiek functie mist..

Is er hier omtrent reeds enige vordering? De playstore geeft me weer dat de laatste update van 02/Feb is. Kunnen we ervan uitgaan dat deze functie bij de volgende update terug is? Of gaat dit er niet meer van komen? Enige update is welkom.

 

Vriendelijke groeten,

Geert


Hey @Gerisg en @SOFIE1984 ,

We hebben net bevestiging gekregen dat de functie terugkomt, maar omdat deze herwerkt wordt, is het helaas nog niet mogelijk om een precieze datum te geven van wanneer deze terug beschikbaar is.

Bedankt om jullie feedback door te geven!

Groetjes,

Lieze


Beter is een gebruiker een duidelijk overzicht te geven van de functionaliteiten die wel, niet meer of anders werken.

Nergens vind ik informatie tot wanneer de vorige versie van Easy Banking wordt ondersteund?

Daarom blijf ik ook liever de oude app gebruiken. 

Ik zou verwachten dat een nieuwe app toch zeker de functionaliteiten van de oude app zou overnemen, tenzij ze echt overbodig, niet relevant of niet meer van toepassing zijn.

 

Ik heb er zeker geen prettig gevoel bij om zomaar over te stappen naar de nieuw app. Je kan ze wel beide versies installeren … 

 


Hey @janputbe ,

Zoals in je andere vraag verwijs ik nog even door naar ons dossier:

Hier kan je alles opvolgen van vernieuwingen en tijdelijke onbeschikbaarheden.

De grote vernieuwing aan deze nieuwe app is dat deze vlotter en stabieler werkt dan de vorige, waar klanten regelmatig foutmeldingen doorkregen. Hierdoor duurt het even om alle functies terug toe te voegen, maar zijn de meestgebruikte functies zijn wel al van toepassing.

Weet dat we druk in de weer zijn om alle functies weer terug beschikbaar te hebben en in de toekomst ook regelmatig nieuwigheden gaan toevoegen.

We bieden geen ondersteuning meer aan via de oude versie, dus raden aan om dit zo snel mogelijk te updaten. De komende weken zullen we definitief stoppen met onze oude app. Een specifieke datum hebben we daar helaas niet voor doorgekregen.

Groetjes,

Lieze

 

 


Beste LiezeH


allemaal te omslachtig om via community’s antwoorden op vragen later terug te vinden, .  

 

community zou niet mogen bestaan indien app duidelijk is of antwoorden kan geven op vragen

 

te veel dat iets tijdelijk weer niet/wel werkt … niet erg professioneel/verwarrend

 

als je bij een bakker brood koopt verwacht je toch ook niet dat de ene dag er wel grijs brood is en de andere dag niet, wel of niet kan gesneden worden, …

 

gr

 

jan

 


Hallo @janputbe 

We brengen onze klanten ook via mail op de hoogte wanneer er grote veranderingen aan Easy Banking worden aangebracht. Ook bij deze update deden we dat. 

Indien je die mail niet ontving, maar in de toekomst wel dit soort nieuws wilt krijgen, dan kan je jouw contact- en communicatievoorkeuren aanpassen via Easy Banking:

Ook in de app stores en in de app zelf tonen we info over updates wanneer er grote veranderingen werden doorgevoerd. Indien je nu net updatete, dan vermoed ik dat je die info niet zag omdat er tussen de grote update van eind vorig jaar en nu, verschillende andere updates verschenen.

Ik geef je vraag om bijkomende info alleszins wel als suggestie voor je door aan de betrokken teams.

We werken daarnaast ook volop aan het opnieuw toevoegen van ontbrekende en nieuwe functionaliteiten.