Ik krijg de melding dat ik geen easy banking webcontract heb en kan niet meer inloggen op de easy banking app. Ik snap niet waar deze melding plots vandaan komt, want ik kon voorheen gewoon inloggen.
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelIk krijg de melding dat ik geen easy banking webcontract heb en kan niet meer inloggen op de easy banking app. Ik snap niet waar deze melding plots vandaan komt, want ik kon voorheen gewoon inloggen.
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelNu weer een andere melding. Nl. Technisch probleem functie tijdelijk niet beschikbaar (PEW0322).
Hier ook
Dag
Er was gisteren inderdaad een storing bij Easy Banking. Mijn excuses voor het ongemak. Gisterenavond werd het alvast wel opgelost. Kunnen jullie opnieuw aanmelden?
Jahoor het is gelukt dank u wel
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.