Beantwoord

Easy Banking app

  • 7 August 2022
  • 6 reacties
  • 199 Bekeken

Ik krijg de melding dat ik geen easy banking webcontract heb en kan niet meer inloggen op de easy banking app. Ik snap niet waar deze melding plots vandaan komt, want ik kon voorheen gewoon inloggen. 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 8 August 2022, 08:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge

Ik ook.

Nu weer een andere melding. Nl. Technisch probleem functie tijdelijk niet beschikbaar (PEW0322). 

 

Hier ook

Reputatie 7

Dag @Tim Asperges @seerdekens @Ferrest Ingrid 

Er was gisteren inderdaad een storing bij Easy Banking. Mijn excuses voor het ongemak. Gisterenavond werd het alvast wel opgelost. Kunnen jullie opnieuw aanmelden?

Jahoor het is gelukt dank u wel 

Reputatie 3
Badge

Dag @Tim Asperges @seerdekens @Ferrest Ingrid 

Er was gisteren inderdaad een storing bij Easy Banking. Mijn excuses voor het ongemak. Gisterenavond werd het alvast wel opgelost. Kunnen jullie opnieuw aanmelden?

Idd, in de late namiddag werkte het weer.

Reageer