Easy Banking-code geblokkeerd om veiligheidsredenen ! Wat is hier de reden voor?
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelEasy Banking-code geblokkeerd om veiligheidsredenen ! Wat is hier de reden voor?
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelHallo,
Dit kan gebeuren wanneer er driemaal de foute code is ingevoerd bij het aanmelden in de Easy Banking App.
Je zal vervolgens gevraagd worden om een nieuwe code te kiezen. Hiervoor heb je de debetkaart en kaartlezer nodig.
Ik geef mijn bankkaartnr en klantnr in maar krijg een bericht dat ik niet kan aanmelden met deze gegevens.
Dit zijn nog gegevens van b post
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Er is onderaan op de aanmeldpagina een link voorzien ('vroegere klant van bpost bank? Uw klantnummer vinden') via dewelke je het klantennummer bij ons zal kunnen terugvinden. Dit in afwachting van de nieuwe kaart waarop het klantennummer vermeld zal zijn.
Nadien moet het lukken om met je kaart en kaartlezer te kunnen aanmelden.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.