Beantwoord

Easy Banking App

  • 3 September 2022
  • 3 reacties
  • 232 Bekeken

Easy Banking-code geblokkeerd om veiligheidsredenen ! Wat is hier de reden voor? 

icon

Beste antwoord van LarsD 5 September 2022, 08:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Benno,

Dit kan gebeuren wanneer er driemaal de foute code is ingevoerd  bij het aanmelden in de Easy Banking App.

Je zal vervolgens gevraagd worden om een nieuwe code te kiezen. Hiervoor heb je de debetkaart en kaartlezer nodig.

Ik geef mijn bankkaartnr en klantnr in maar krijg een bericht dat ik niet kan aanmelden met deze gegevens.

Dit zijn nog gegevens van b post

Reputatie 4

Hallo @Betty Cox,

Bedankt voor je bericht.

Er is onderaan op de aanmeldpagina een link voorzien ('vroegere klant van bpost bank? Uw klantnummer vinden') via dewelke je het klantennummer bij ons zal kunnen terugvinden. Dit in afwachting van de nieuwe kaart waarop het klantennummer vermeld zal zijn.

Nadien moet het lukken om met je kaart en kaartlezer te kunnen aanmelden.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer