Beantwoord

Easy banking app - aanmelden lukt niet

  • 9 March 2020
  • 3 reacties
  • 1264 Bekeken

Ik probeerde gisteren mijn code aan te maken voor de bank app. 

Hiervoor moest ik een activatiecode via sms ontvangen maar deze is nooit aangekomen. Ik heb herhaaldelijk opnieuw geprobeerd maar zonder succes. 

Ik dacht dat het aan de app lag dus heb ik deze opnieuw geinstalleerd met als gevolg dat ik me opnieuw moet aanmelden. 

Als ik dit probeer te doen dan blijft de app hangen nadat ik alle gegevens heb ingegeven. Er staat dan “gegevens ophalen”. 

Zijn er momenteel problemen met de app? Dien ik even te wachten en vanavond opnieuw te proberen? 

Ik wil er wel even op wijzen dat deze app nog nooit fatsoenlijk heeft gewerkt. Er komt meer te staan dat er een technisch probleem is dan dat de app effectief werkt. 

 

Graag een antwoord wat ik moet doen om deze app wel te doen werken. 

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord van LienV 9 March 2020, 11:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Dag Katrien!

Kan je proberen het proces opnieuw te starten? Dat kan je doen door de app volledig af te sluiten en opnieuw te openen. Dat de app blijft hangen is meestal een probleem met een verbinding met het netwerk of met onze server. Vaak helpt het dan om even opnieuw te proberen, of te verbinden met een ander netwerk (wifi in plaats van mobiele data, bijvoorbeeld).

Als je de sms niet ontvangt, is het mogelijk dat je toestel commerciële berichten blokkeert. 

Je kan eens proberen 'start' te sturen naar 8667 (dat is het nummer waar je normaal de verificatiecode van ontvangt), om te zien of dat die functie heractiveert. Als dat niet werkt, kan dit wel bij je provider zo zijn ingesteld. Eventueel kan je proberen om de sms te versturen naar een ander nummer (van een partner bijvoorbeeld), zodat je zo de verificatie kan overnemen.

Dag Lien,

 

bedankt voor de info. Het sturen van de sms heeft geholpen.

Reputatie 1

Ok, Katrien, graag gedaan!

Nog een fijne dag gewenst,

 

Groetjes,

 

LienV

Reageer