Beantwoord

Easy Banking App - Android 8

  • 26 January 2020
  • 14 reacties
  • 1476 Bekeken

Ik krijg de melding dat ik de Easy Banking App moet updaten.

Bij de update (Google Play) staat dat mijn toestel niet compatibel is (Android 8.0) en dat ik contact moet opnemen met de makers …

 

Wat is de oplossing om toch de app op Android 8.0 te draaien?

Alvast bedankt!

 

icon

Beste antwoord van YannickB 27 January 2020, 12:11

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7

Dag @JOchenV 

Kan je me het merk en het model van je toestel even geven? Dan laat ik het meteen voor je nakijken.

Onze app zou alvast gewoon moeten werken op Android 8.0. We ondersteunen alle Android versies vanaf 4.4.

Reputatie 5
Badge

Dag JOchenV, 

Wij hebben niets meer van je gehoord. Mogen wij ervan uitgaan dat je opnieuw gebruik kunt maken van de app op je toestel? 

Groetjes

Dag YannickB en Karen,

 

Mijn excuses voor het late antwoord, maar gezien het om het toestel van mijn ma gaat, ben ik dat eerst gaan ophalen.

Het betreft dus de Medion MD61637 (of de E10608). Op het toestel staat Android 8.1.0.

Nog niet zo lang in gebruik (uiteindelijk toch kunnen aanleren), maar 3 weken later nu al meteen dit probleem … Dus graag een oplossing hiervoor.

 

Mvg,

Jochen

 

Reputatie 5
Badge

Dag JOchenV, 

Wij willen dit graag eens laten nakijken door het team Web&Mobile. Ik stuur je nog een privé berichtje hierover. 

Groetjes

Al enig nieuws hierover?  Of een eventuele oplossing?

 

Hey @JOchenV ,

 

Mijn excuses voor het late antwoord.

Ik vraag na bij mijn collega of we hier al antwoord over hebben gekregen.

Van zodra ik iets van haar hoor laat ik het je weten!

 

Groetjes,

Lieze

ik heb problemen met mijn medion e10604 sinds juli 2019 met melding dat mijn tablet niet compatibel is.

In juli 2019 contact opgenomen maar sindsdien niets gehoord

 

Vandaag teruggebeld. Heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan… Maar sinds juli 2019 is er niets gebeurd, ondanks android 8 !

er werd me een link gestuurd naar de app, maar zelfde vaststelling : niet compatibel …

 

Ondanks het feit dat de app op heel wat nadere medion lifetab tabletten wel werkt.

 

Hopelijk vind men er tijd voor…. Dqnk bij voorbaat

 

Ik heb ook niks meer terug vernomen van BNP Parisbas …

En als jij al aan het wachten bent van juli 2019, dan heb ik nog een lange weg af te leggen :(

 

Beste Fortis,

 

we zijn nu bijna 3 maanden verder … En in deze tijd van #blijfinuwkot, is dit extra pijnlijk …

Kan er nu echt geen oplossing gegeven worden voor dit probleem?

 

Dit is eigenlijk (om het nog een beetje deftig te houden) ronduit schandalige klantenservice!

 

Alvast bedankt voor een snelle oplossing !!

 

Mvg,

 

Jochen

 

inderdaad! Mijn enige conclusie : ze trekken er zich niets van aan OF ze geraken er zelf niet uit!

 

Schandalig, ik wacht sinds vorige zomer …...

En antwoorden doet men blijkbaar ook niet meer in de corona-tijden :(

 

jdbbel … Misschien een tip? De app van I*G-Belgie werkt wel perfect op de Medion ...

inderdaad, de applicatie van ing werkt en ik heb dat hen ook al onder de neus gewreven! volgende week verkoopty aldi de opvolger van onze medion. Ik heb hen gebeld met de vraag of hun applicatie op die medion werkt, maar nog geen antwoord gekregen…

 

en waarom het op onze medion niet werkt , daarop moeten ze ook het antwoord schuldig blijven…

 

Dus: incompetent of ze doen geen moeite. Erg in beide gevallen!

 

Reputatie 7

@jdbbel @JOchenV 

Op dit moment wordt het probleem nog steeds onderzocht. Mijn excuses voor het wachten. Ik heb jammer genoeg op dit moment zelf nog geen nieuws.

Onvoorstelbaar !! ik vraag me af hoeveel jaar het nog gaat duren ! Ik ben 73 en begin te vrezen dat ik het niet meer overleef !!!

 

Trouwens, ik belde meer dan een week geleden naar de helpdesk om te vragen of de Medion tablet die vorige week te koop was bij aldi al dan niet compatibel is ….

 

Ook hier geen antwoord ! Dus voor mijn part gebrek aan ernst en competentie ?????

Reageer