Beantwoord

Easy Banking app bij Samsung A50 werkt niet

  • 24 april 2019
  • 2 reacties
  • 566 Bekeken

Beste,
bij opstarten krijg ik de melding dat " een app die u gebruikt, komt boven easy banking te staan. Schakel app uit om door te gaan.
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Echter zonder succes.
Ik heb ookal de vragen op de forums bekeken en hun oplossingen geprobeert, maar helaas pindakaas.
Ik heb een samsung A50
icon

Beste antwoord van LiezeH 25 april 2019, 12:37

Hey @drtje172,

Heb je een idee van een app die je recent hebt geïnstalleerd?
Apps die bovenop komen te staan zijn meestal gezondheidsgerelateerde apps (bv met een hartslagmeter), apps die de helderheid van je scherm beïnvloeden en soms ook Messenger van Facebook.
Via Instellingen bij Apps is er soms een extra optie om te tonen welke apps bovenop andere apps kunnen komen, maar dat is bij elke gsm op een andere plaats dus nogal moeilijk te vinden soms.
Vaak is het makkelijker om de gsm even af te zetten en terug aan te zetten. Hierna zou je waarschijnlijk Easy Banking App wel probleemloos kunnen openen. Wanneer je hierna een voor een andere apps opent en dan kijkt wanneer de melding op onze app komt, kan je te weten komen welke app dit veroorzaakt. Deze verwijderen zou voldoende moeten zijn.

Laat je weten of je het zo hebt kunnen oplossen?

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Dag @drtje172,

Heb je ondertussen easy banking app terug kunnen gebruiken door de tips te volgen van Lieze? :)

Groetjes,

Anouk
Reputatie 4
Hey @drtje172,

Heb je een idee van een app die je recent hebt geïnstalleerd?
Apps die bovenop komen te staan zijn meestal gezondheidsgerelateerde apps (bv met een hartslagmeter), apps die de helderheid van je scherm beïnvloeden en soms ook Messenger van Facebook.
Via Instellingen bij Apps is er soms een extra optie om te tonen welke apps bovenop andere apps kunnen komen, maar dat is bij elke gsm op een andere plaats dus nogal moeilijk te vinden soms.
Vaak is het makkelijker om de gsm even af te zetten en terug aan te zetten. Hierna zou je waarschijnlijk Easy Banking App wel probleemloos kunnen openen. Wanneer je hierna een voor een andere apps opent en dan kijkt wanneer de melding op onze app komt, kan je te weten komen welke app dit veroorzaakt. Deze verwijderen zou voldoende moeten zijn.

Laat je weten of je het zo hebt kunnen oplossen?

Groetjes,
Lieze

Reageer