Beantwoord

Easy banking app: code per sms lijkt niet te kloppen

  • 22 May 2021
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

De app blokkeerde gisteren nadat ik 3x een foute inlogcode had gegeven (waarvan ik zeker ben dat dit ook al niet klopt) en ik moest een nieuwe inlogcode aanmaken. Ik volgde alle stappen zoals beschreven, kreeg een sms met code tot activatie en voerde die in: foute code! Enkele keren opnieuw geprobeerd: zelfde verhaal…

 

Vandaag zwierde ik de app van mijn gsm, zette die er opnieuw op en volgde opnieuw de aangegeven stappen. Alle lukte tot ik de sms-code moest ingeven.

Is er misschien een probleem met de app momenteel waardoor dit niet lukt? Ik heb echt wel nood aan de app op mijn gsm, gebruik die dagelijks.

icon

Beste antwoord van Shari V 22 May 2021, 14:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Dag Ann Lessens

Gebruik jij een Android of iOS toestel? Bij Android toestellen wordt de code automatisch in de app gekopieerd en dan moet je meteen erna zelf je Easy Banking Code aanmaken.

Kun je ook eens nagaan ofdat de tijd op automatisch staat en de naam van het toestel controleren. Als er een speciaal teken instaat dien je deze te verwijderen.

Als dit geen oplossing biedt, stel ik voor dat je even telefonisch contact met ons opneemt via het nummer 02 762 60 00. Vandaag zijn wij nog geopend tot 17:00.

 

Beste,

 

intussen de tijd aangepast naar automatisch en het is gelukt. Bedankt voor de hulp.

 

Ann

 

Reageer