Zijn er problemen met de app?
Kan ik deze bankkaart nu wel nog gebruiken?
Hoe kan ik terug de app gebruiken?
Beste antwoord van AmelyN
Bekijk origineelBeste antwoord van AmelyN
Bekijk origineelBeste, ik heb hetzelfde mogen ervaren enkele dagen geleden. Zeker van dat alles juist werd ingegeven en toch melding 5 foutmeldingen. Ik diende dan naar het 02 .... Te bellen. 3 pogingen gedaan maar zelf telkens na 30 min in wacht gestaan te hebben !!!! call afgebroken. Dit is geen klantenservice. Ben juist klant bij BNP Paribas Fortis, dus even alles rustig laten bezinken. Ik bel geen vierde maal terug, heb mail gestuurd... Ben benieuwd. Nog iemand zo een negatieve ervaringen?
Ik heb net hetzelfde voorgehad. Ik telefoneerde en er werden veiligheidsvragen gesteld. De vraag hoeveel er op mijn spaarrekening staat kon ik niet antwoorden omdat ik het niet kon zien … reden easy banking was geblokkeerd! Dus kunnen ze mij niet helpen en moet ik langs het kantoor gaan. Met alle begrip voor de veiligheid maar omdat ik die ene vraag niet kon antwoorden, kunnen ze mij niet helpen online.Â
Toch zijn er veel beperkingen in de digitale wereld, met passwoorden, ... Spijtig te vernemen dat het niet kan gereset worden vanop afstand. 90 min in wacht is eigenlijk al teveel. Maar ik kan verder via andere bankapps.
Het spijt me om te horen dat je zo lang in wacht hebt moeten staan. Ik vrees ook dat we via mail je debetkaart niet terug kunnen activeren, want we hebben via e-mail geen manier om zeker te zijn dat de vraag van jou komt. We hebben langs die weg dus ook geen toegang tot je persoonlijke info.
Â
Je kaart zal enkel geactiveerd kunnen worden als je ons belt of via je kantoor.
Ik wil nog even ter verduidelijking meegeven dat ik tot februari in het buitenland verblijf. Dus blijven bellen is geen optie, langsgaan op kantoor ligt ook niet voor de hand. Gelukkig heb ik nog geen beleggingen vastgelegd want dan was opvolging ook niet mogelijk.Â
Even alles overwegen ...
KloptÂ
Mijn kaarten werden geblokkeerd door fraude Dus óók mijn easy bank app.Â
Ik wéét niet wat ik nog heb staan op mijn rekeningen en telefonisch wilt men dit niet zeggen óók al geef je je klantennummer op Afspraak maken in deze pandemie ligt óók niet voor de hand .Ik kreeg mijn visa kaart maar Bancontactkaart nog niet Zou a d post liggen zei men Al mijn kaarten werden geactiveerd met de cijferige code die ik kreeg per sms Dus in orde... Dacht ik!
Zondag jl.terug sms dat ik mijn 11 cijferige code moest intikken maar met welke code?😳
Dus tikte ik 1 van de twee 11cijferige code in die ik reeds had ingetikt.Â
Alweer kreeg ik antwoord dat mijn kaart (bleek dus de visa te zijn)Werd geactiveerd.Â
Opgelucht dat ik toch 1 kaart in handen had ben ik deze gaan activeren in een winkel Daar werd mijn visa kaart niet aanvaardt Verkeerde pincode kwam er Wat niet kon want ik gebruik deze code al 20 jaar .Resultaat terug gebeld naar kantoor Wéér wachten opnieuw en opnieuw...Telefoon werd 2 maal neergelegd en 1 maal werd echt vernederd!Nou mooi hoor om als klant zó te worden behandeld 😳
Nu afspraak kunnen maken voor morgen maar enkel voor een tijdelijke kredietkaart die mij 30€ kost!
Maar wat moet ik doen als je geen familie hébt?Bij vrienden lenen?No way Het lijkt wel alsof ik dubbel gestraft wordt omdat fraudeurs mij net als duizenden ándere klanten hebben gehackt Is dit klantvriendelijkheid?
Zeer betreurenswaardig is het SorryÂ
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.