Beantwoord

easy banking app ios : probleem inzoomen

  • 10 October 2020
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

 

 

Easy banking app iOS inzoomen

Speciaal voor mijn slechtziende en slechthorende echtgenote heb ik een iPad Pro 12.9 inch aangekocht om met de banking app de rekeningen te kunnen beheren. Op de computer lukt dit niet omdat zelfs de speciale grote digipass onleesbaar en onverstaanbaar is voor haar. Hiervoor is de iPad bijzonder geschikt. We hebben echter een probleem met het inzoomen: bv in “Safari” of in de meeste apps met tekst kan men gemakkelijk inzoomen door twee vingers op het touch screen te plaatsen en deze te spreiden ( zeer handig). Dit werkt niet met de banking app. Hier moet men het zoomgereedschap gebruiken. Dit is echter zeer omslachtig en onpraktisch. Navraag bij apple leert me dat deze zoomfunctie (twee vingers spreiden) moet ingesteld zijn in de programmatiecode van de app zelf. Apple kan hier niets aan veranderen. 

Daarom volgende vraag: is het mogelijk de ontwerpers van de app te vragen om bij een volgende ( liefst zo spoedig mogelijke) update deze instelling te activeren. U zou er heel veel cliënten blij mee maken.

Mijn toestel: iPad Pro 12, 9 inch, IOS 13.7

Mvg,

Erik bossuyt

 

 

icon

Beste antwoord van Anonymous 13 October 2020, 09:56

Bekijk origineel

2 reacties

Ok alvast bedankt

Hey @Erikske ,

Bedankt om je feedback te delen!

Ik geef dit zeker door zodat de ontwikkelaars dit kunnen bekijken en onze app nog toegankelijker te maken.

Groetjes,

Lieze

Reageer