Beantwoord

Easy banking app is vastgelopen!

  • 6 juli 2019
  • 1 reactie
  • 574 Bekeken

Sinds een paar weken kan men partner niet meer inloggen op de easy banking app. De applicatie geeft telkens de boodschap 'Sorry, easy banking is vastgelopen'.
We hebben de app al diverse keren verwijderd van de telefoon en er, na het toestel volledig opnieuw op te starten, terug op gezet maar tevergeefs.
Haar toestel is een Samsung S7, op mijn toestel (S7edge) werkt de app zonder problemen.
Op beide toestellen staat de 8.0.0 Android versie met 9.0 Samsung Experience-versie.

Ik heb al diverse pogingen gedaan om het 'easy banking center' te bellen maar daar geef ik het na 20 minuten op. Men kan niet blijven aan de telefoon hangen zonder hulp! 🙄

Weet iemand hoe we deze situatie kunnen oplossen?
icon

Beste antwoord van AmelyN 6 juli 2019, 15:34

Dag Aquaman,

Oei ! Dat is niet zo leuk natuurlijk ! Goed dat jullie al geprobeerd hebben om de applicatie te verwijderen en opnieuw te installeren.

Ik ga je een privé bericht sturen zodat we dit verder kunnen nakijken.

Groetjes,
Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

1 reactie

Dag Aquaman,

Oei ! Dat is niet zo leuk natuurlijk ! Goed dat jullie al geprobeerd hebben om de applicatie te verwijderen en opnieuw te installeren.

Ik ga je een privé bericht sturen zodat we dit verder kunnen nakijken.

Groetjes,