Beantwoord

easy banking app kan niet in inloggen

  • 8 januari 2020
  • 1 reactie
  • 362 Bekeken

ik krijg al een paar dagen de foutmelding BW0101

 

icon

Beste antwoord van YannickB 8 januari 2020, 14:31

Dag Nedim,

 

Kan je proberen om Easy Banking App even te verwijderen, je toestel volledig aan- en uit te zetten en onze app terug te installeren?

Als dat niet helpt, kan je me dan deze info bezorgen:

  • Het tijdstip van de laatste poging waarbij de foutcode verscheen:
  • Het merk en model van je toestel:
  • De versie van Android of iOS die je gebruikt:
  • De versie van onze app:

De versie van Easy Banking App vind je door bovenaan rechts op het aanmeldscherm te drukken op de drie punten en dan te kiezen voor ‘Over deze app’. De meest recente versies zijn 25.0.7 voor iOS en 25.0.16 voor Android. Heb je een oudere versie, dan raad ik je aan om alvast ook nog even te updaten.

Alvast bedankt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag Nedim,

 

Kan je proberen om Easy Banking App even te verwijderen, je toestel volledig aan- en uit te zetten en onze app terug te installeren?

Als dat niet helpt, kan je me dan deze info bezorgen:

  • Het tijdstip van de laatste poging waarbij de foutcode verscheen:
  • Het merk en model van je toestel:
  • De versie van Android of iOS die je gebruikt:
  • De versie van onze app:

De versie van Easy Banking App vind je door bovenaan rechts op het aanmeldscherm te drukken op de drie punten en dan te kiezen voor ‘Over deze app’. De meest recente versies zijn 25.0.7 voor iOS en 25.0.16 voor Android. Heb je een oudere versie, dan raad ik je aan om alvast ook nog even te updaten.

Alvast bedankt!

Reageer