Beantwoord

Easy Banking app: laadt geen transactie data in

  • 21 juli 2021
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Beste allen

 

Sinds een aantal weken heb ik het probleem dat de Easy Banking app nauwelijks bruikbaar is. Ik krijg geen historiek van mijn transacties en kan ook geen nieuwe transacties/overschrijvingen doen. Ik krijg telkens een generieke antwoordbox waarin vermeld staat dat er technical issues zijn.

 

Ik zit op laatste versie van iOS, iPhone XS, Easy Banking version 30.8.0

icon

Beste antwoord van JarneM 23 juli 2021, 09:47

Hallo @Maarten De Schuymer ,

Indien je geen specifieke foutcode te zien krijgt bij deze foutmelding raad ik je aan contact op te nemen met onze Helpdesk Easy Banking op het nummer 02 433 40 92.

 

Onze collega’s van het Easy Banking Centre kunnen op deze manier samen nagaan wat exact het probleem is en eventueel, indien nodig, een IT-expert dit laten onderzoeken.

 

 

Wij hopen je hiermee van dienst te zijn!

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hallo @Maarten De Schuymer ,

Indien je geen specifieke foutcode te zien krijgt bij deze foutmelding raad ik je aan contact op te nemen met onze Helpdesk Easy Banking op het nummer 02 433 40 92.

 

Onze collega’s van het Easy Banking Centre kunnen op deze manier samen nagaan wat exact het probleem is en eventueel, indien nodig, een IT-expert dit laten onderzoeken.

 

 

Wij hopen je hiermee van dienst te zijn!

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer