Beantwoord

Easy banking app - Lukt niet om aan te melden!!

• 16 juli 2020
  • 3 reacties
  • 308 Bekeken

Beste,

Ik wil graag op mijn nieuwe gsm een Easy Banking App installeren.

De nodige sms om aan te melden komt nooit toe op mijn gsm. Ik heb dit reeds verschillende keren geprobeerd. De app al terug verwijdert en  nog eens opnieuw geprobeerd. Nog steeds niets.

Ondertussen ook al 3 keer naar de klantendienst proberen bellen en telkens 30 min blijven wachten. - Helaas geen contact kunnen leggen!
Hopelijk via deze weg wel meer succes!!

Vriendelijke groeten

Do

icon

Beste antwoord van LiezeH 17 juli 2020, 09:49

Hey @Do_J ,

Jammer dat je hinder ondervindt bij het installeren van de app.

Ik vermoed dat het nummer waar wij de activatiesms mee sturen geblokkeerd wordt door je provider.

Heb je de mogelijkheid om START te sturen naar 8667 en het nog eens te proberen?

Groetjes,

Lieze

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

Hey @Do_J ,

Jammer dat je hinder ondervindt bij het installeren van de app.

Ik vermoed dat het nummer waar wij de activatiesms mee sturen geblokkeerd wordt door je provider.

Heb je de mogelijkheid om START te sturen naar 8667 en het nog eens te proberen?

Groetjes,

Lieze

Beste 

Ik wil mijn kaart nummers ingeven op de app om aan te melden en er staat altijd dat er een probleem is en dat mijn kaart op elk contract is geblokkeerd. 

Reputatie 7

Hallo @Amir De Fauw ,

Je kan ons hierover best even bellen via het nummer 02 762 60 00, zodat mijn collega’s jouw kaart en toegang kunnen nakijken. Ik heb via deze site zelf jammer genoeg geen toegang tot jouw persoonlijke en bancaire info.

Reageer