Beantwoord

Easy Banking app met iPadOS 13

• 28 juli 2019
  • 6 reacties
  • 433 Bekeken

• Net gestart
  • 13 reacties
De easy banking app sluit direct af na ingeven van paswoord op iPadOS 13 en IOS 13.
ook de integratie met Itsme is onstabiel
is er een update versie op komst ?
icon

Beste antwoord van KathyM 29 juli 2019, 11:56

Hey @LUMA,

Dit is inderdaad al doorgegeven aan onze IT dienst en ze zijn volop aan het werken aan de nieuwe versie.
Het kan in tussentijd ook soms al werken door de applicatie te verwijderen en terug te installeren.

Fijne dag nog!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Hey @LUMA,

Dit is inderdaad al doorgegeven aan onze IT dienst en ze zijn volop aan het werken aan de nieuwe versie.
Het kan in tussentijd ook soms al werken door de applicatie te verwijderen en terug te installeren.

Fijne dag nog!
Reputatie 6
@LUMA

Er verscheen vanochtend een update voor onze app die ervoor zorgt dat ze compatibel is met iOS 13. Eens je die update geïnstalleerd hebt, zal je opnieuw correct met Easy Banking kunnen werken.

Fijne dag nog!
Prima, het werkt terug perfect, ook met Itsme
thx
Badge
Ik merk terug instabiliteit met ItsMe en de App - ItsMe bolletje blijft draaien.
Reputatie 6
@d3bian

Er zouden op dit moment geen algemene problemen met Itsme zijn. Kan je proberen om je toestel volledig uit en terug aan te zetten?

Als het dan nog niet lukt, kan je me dan volgende info bezorgen?

Je iPhone model:
Heb je het probleem enkel op Wifi of ook op 4G?
Badge
Hoi @YannickB

Bedankt voor je snelle reactie.

Het betreft een iPhone XR en het probleem stelt zich op beide. Raar is dat het de vorige dagen gewoon werkte en nu niet meer. Reboot haalt niets uit (ook cache clear niet).

Oh, en ik heb iOS 13.1.2 en versie van de ItsMe 1.14.1 en versie van jullie App 24.1.2

Reageer