Beantwoord

easy banking app - nieuw profiel aanmaken

  • 1 April 2021
  • 4 reacties
  • 3141 Bekeken

Ik gebruik al lang de easy banking app, dus mijn profiel was opgeslagen. Vandaag echter verschijnt op het startscherm “nieuw profiel aanmaken” en wordt gevraagd alle gegevens terug in te voeren. Is dat normaal, of is er iets gewijzigd aan de app? Ik vertrouw het niet helemaal...

icon

Beste antwoord van Shari V 1 April 2021, 11:14

Bekijk origineel

4 reacties

Is het normaal dat klanten een melding krijgen dat ze een nieuw profiel moeten aanmaken. Heb nu al verschillende telefoons ontvangen van ongeruste gebruikers. Het betreft steeds Android gebruikers.

Reputatie 3

Dag Fabienne W.

De app heeft een update gekregen waardoor sommige klanten opnieuw hebben moeten bevestigen met de kaartlezer. Het gaat dus zeker niet om phishing!

Dus als je de aanmeldingsprocedure doorloopt met de kaartlezer, zul je weer van de app gebruik kunnen maken!

Ik heb de app al 2x geherinstalleerd, maar kan nog steeds niet inloggen.

Alles gaat goed tot ik een code per sms krijg, en deze is niet correct volgens de app…?!

Ik gebruik al lang de easy banking app, dus mijn profiel was opgeslagen. Vandaag echter verschijnt op het startscherm “nieuw profiel aanmaken” en wordt gevraagd alle gegevens terug in te voeren. Is dat normaal, of is er iets gewijzigd aan de app? Ik vertrouw het niet helemaal...

Ik had dezelfde bemerkingen Fabienne.

1. Bij upgrades zou het veel beter zijn een bericht in de ‘easy banking app’ of Doccl ofzo te ontvangen met uitleg. Nu komt er vanalles binnen in de e-mailbox niet altijd te traceren aan ‘Fortis’.

2. In de app store staan er 2 easy banking apps die je kunt downloaden: eentje zonder ‘puntje’ achteraan en eentje met. In huidige phishing times een zeer slecht signaal, kan in feite niet.

 

Reageer