Beantwoord

Easy banking app op Iphone

• 15 januari 2019
  • 5 reacties
  • 743 Bekeken

Tot voor enige tijd werkte de Easy banking app op Iphone nagenoeg perfect, zelfs in het buitenland (Frankrijk).
Sedert kort (1 of 2 maand) slaag ik er nagenoeg niet meer in om de app te gebruiken, laat staan zelfs op te starten.
Telkens verschijnt ofwel een "time out van het verzoek"-bericht, ofwel het bericht "Door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar enz..."
De helpdesk werd reeds gecontacteerd met als advies "verwijder de app" en "app opnieuw downloaden".
Heb ik inderdaad gedaan, maar nog steeds geen oplossing : "time out van het verzoek" of "door een technisch probleem...".
Een mens zou er wanhopig van worden....
icon

Beste antwoord van jwandels 17 januari 2019, 14:43

Hallo,

Ter info...

Heb identiek probleem en resultaat.
Via WiFi 'TimeOut' en via 4G (WiFi uitgeschakeld op iPhone) werkt het na enkele keren proberen wel.

Heb dan mijn b-box van Proximus eens opnieuw opgestart en nu blijkt de Easy Banking app wel weer vlot te werken op mijn Iphone, ook via WiFi.
Ook op mijn iPad werkt de Easy Banking app nu terug
Moet wel zeggen dat andere apps en websites wel werkten op mijn iPhone en eveneens op mijn iPad(die enkel WiFi verbinding heeft).
Maar OK, mischien toch ergens een WiFi instabiliteit met de Easy Banking App....

Hope this helps...

Groeten,
Jacques
Bekijk origineel

5 reacties

Heb zelfde probleem sinds een paar weken.
Weet niet zeker of probleem na upgrade naar IOS 12.1.2 is gebeurd maar dit is in alle geval zéééééér vervelend en hoop dat er héééél snel een oplossing komt voor dit probleem!!!
Reputatie 1
Dag Herman NS,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je problemen hebt om aan te melden op onze applicatie.
Heb je die problemen als je verbonden bent via Wifi of via 3G/4G ?
Kan je eens proberen of je onze website kan openen via uw toestel ?

Ik wens je nog een fijne dag verder !
Dag ShantyV,

Dank voor je reactie. Op dit ogenblik probeer ik aan te melden via Wifi. Tot 8x toe 'time out van het verzoek'... Heb het dan maar opgegeven.
De website openen via de Iphone lukt aanvankelijk niet Na verschillende pogingen uiteindelijk wel.....
Reputatie 4
Hey Herman,

Kan het zijn dat je internet niet altijd even stabiel is? Dat kan je bijvoorbeeld uittesten door naar een andere website te gaan en te kijken of dit vlot werkt.
Hallo,

Ter info...

Heb identiek probleem en resultaat.
Via WiFi 'TimeOut' en via 4G (WiFi uitgeschakeld op iPhone) werkt het na enkele keren proberen wel.

Heb dan mijn b-box van Proximus eens opnieuw opgestart en nu blijkt de Easy Banking app wel weer vlot te werken op mijn Iphone, ook via WiFi.
Ook op mijn iPad werkt de Easy Banking app nu terug
Moet wel zeggen dat andere apps en websites wel werkten op mijn iPhone en eveneens op mijn iPad(die enkel WiFi verbinding heeft).
Maar OK, mischien toch ergens een WiFi instabiliteit met de Easy Banking App....

Hope this helps...

Groeten,
Jacques

Reageer