Beantwoord

Easy Banking App SMS

  • 23 June 2021
  • 1 reactie
  • 203 Bekeken

Beste,

Ik heb sinds kort een BNP rekening geopend. Nu probeer ik mij aan te melden met de Easy Banking App, maar hier ontstaat een probleem.

Ik krijg een SMS met activatie code niet. Heb geprobeerd START te SMS-en naar 8667, maar ik heb een Nederlands nummer dus deze code kan niet verzonden worden. Misschien is dit ook het probleem dat ik geen Activatie SMS krijg.

Mijn provider weet ook van niks van geblokkeerde nummers, dus dat schiet ook niet op.

 

Ik heb ook geprobeerd de Easy Banking Service een aantal keren te bellen. Maar elke keer stond ik minstens 15 minuten in de wachtrij en heb ik opgehangen. 

 

Wat zijn mijn opties? Naast mijn rekening opzeggen en naar een andere bank gaan.

 

Groeten,

 

Bjorn

icon

Beste antwoord van LienV 23 June 2021, 14:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Dag @Bjorn K 

Bedankt voor je bericht!

Om zeker te zijn dat ik je goed begrijp, gaat dit om een activatiecode om je bankkaart te activeren / een pincode te kiezen? Deze worden ook verstuurd naar buitenlandse nummers. Ik kan dus niet zeggen waarom het bericht niet toekomt, het kan eventueel nog aan een andere instelling liggen.

Je kan eventueel wel wachten tot je de bankkaart en de pincode hebt ontvangen, om dan contact met ons op te nemen, dan gaan we die kaart activeren.

Je kan de app pas installeren wanneer je je bankkaart hebt ontvangen en geactiveerd (eerste keer gebruikt in de winkel/automaat).

De app laat toe om buitenlandse nummers te gebruiken. Wanneer je  een telefoonnummer moet ingeven, dan kan je tikken op het zone-nummer om dat aan te passen naar het zone-nummer van Nederland.

 

Hopelijk biedt dit een antwoord op je vraag?

 

Groeten

LienV

 

 

Reageer