easy banking app start niet

  • 5 May 2020
  • 5 reacties
  • 675 Bekeken

Beste,

Telkens ik de easybanking app wil opendoen op tablet sluit het onmiddelijk af nadat het openingsscherm met bnp logo verschijnt.

Ik heb dit probleem een tweetal weken.

Ik heb de app reeds verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Daarna terug accounts aangemaakt. App werkte daarna, maar nadat tablet opnieuw is opgestart werkt het weer niet meer.

Tablet is merk Huwaei model M2-A01W, Android versie 5.1.1.

Heb je een suggestie wat hieraan kan gedaan worden?

 

Vriendelijke groeten,

Koen


5 reacties

Hey @kmeynen ,

 

Heb je recent een nieuwe kaart gekregen die nog niet geactiveerd is door een betaling in de winkel? Dit kan een oorzaak zijn van het probleem.

Ook kan het helpen om de cache-gegevens te verwijderen. Dit kan je terugvinden bij de instellingen van je tablet bij “Apps” of “Applicaties”. Hierna kan je een lijst bekijken met al jouw apps en klikken op de “Easy Banking App”. Hierbij heb je een optie “Opslag & Cache”, waarbij je de cache kan verwijderen. Wanneer je hierna jouw toestel herstart en terug aanmeldt zou het opgelost moeten zijn.

 

Moest dit allebei geen oplossing bieden, kan je ons dan laten weten of je een bepaalde foutmelding krijgt wanneer je Easy Banking App afsluit?

 

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze,

Ik heb geen nieuwe kaart.

Cache heb ik leeggemaakt, daarna tablet herstart.

App opent nog steeds niet. Krijg dan ook geen foutmelding.

Het is niet het aanmelden dat niet werkt, de app opent gewoonweg niet.(krijg het logo van BNP paribas te zien en dan sluit de app terug)

Heb gisteren de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Daarna werkte de app terug, maar nu weer hetzelfde probleem. 

 

Vriendelijke groeten

Hey @kmeynen ,

 

Bedankt voor de uitgebreide info!

Wanneer je gaat naar de Play Store en daar zoekt naar de “Easy Banking App” en kiest voor “open”, lukt het dan wel om de app te openen?

Kan het zijn dat het geheugen van je tablet bijna vol zit? Dit kan je terugvinden bij je instellingen onder “Geheugen” of “Opslag”.

 

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze,

 

er is nog 28 van de 64 GB vrij.

Wanneer ik de app probeer te openen vanuit play store, gebeurt net hetzelfde.

Openingsscherm verschijnt en verdwijnt. De app staat dan wel open wanneer ik naar de open apps ga kijken. Wanneer ik dat aanklik, gebeurt weer hetzelfde. Open en direct dicht.

 Vriendelijke groeten,

Koen

 

Reputatie 1

Hallo @kmeynen 

 

Ik zou dit dan laten nakijken bij onze helpdesk op 02 433 40 92.

Eventueel kunnen ze dan vragen of de expert hiernaar kan kijken.

 

Groeten

 

LienV

Reageer