Beantwoord

easy banking app stopt steeds bij het openen


Hallo, 

 

Ik ondervind heel vaak telkens hetzelfde probleem : bij het openen van de easy banking app op mijn Samsung Galaxy-smartphone,  stopt en sluit hij onmiddellijk.  Ik heb hem vorige week nog maar verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd en vandaag ondervind ik opnieuw het probleem. Dat is ronduit vervelend, want ik kan niets meer raadplegen of uitvoeren. En het is al de zoveelste keer dat ik de app verwijder en opnieuw installeer .

De versie van easy banking :25.0.21

Toestel :Samsung galaxy S5 neo 

Android 5.1.1

Ik hoop dat u mij kan helpen, want verwijderen en opnieuw installeren helpt niet langdurig. 

Groeten, 

Anne 

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 13 May 2020, 09:25

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 3

@Giovhb Ik heb daarnet gelezen dat de definitieve versie van IOS deze maand wordt gelanceerd voor het grote publiek. Ik vermoed dat niet veel later onze app ook compatibel gaat zijn voor die versie. Hopelijk tegen eind September is dit probleem van de baan maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

De nieuwste versie wordt helaas nog niet ondersteund. Dat is net op de markt gebracht en moet nog onderworpen worden aan controles. Als u een downgrade van de IOS-versie kunt doen, dan gaat u de app weer kunnen gebruiken.

Shari , 

ik zal dan rustig wachten tot het in orde is enig idee waneer ongeveer ? 
 

mvg 

Reputatie 3

De nieuwste versie wordt helaas nog niet ondersteund. Dat is net op de markt gebracht en moet nog onderworpen worden aan controles. Als u een downgrade van de IOS-versie kunt doen, dan gaat u de app weer kunnen gebruiken.

 

Als ik de App open en me wil aanmelden als nieuwe  klant voor me bankkaart in te geven dat lukt vanaf dat ik klant nummer wil ingeven springt de App uit .

al meerdere malen herinstalleerd zonder succes .

IPhone XR versie 14.0

Hey @Anunnaki king ,

Heb je de mogelijkheid om de Easy Banking App te verwijderen, opnieuw te installeren en je toestel te herstarten?

Groetjes,

Lieze

@LiezeH

Jahoor nog 40gb freespace. Ben van gsm veranderd en kan me niet aanmelden op die nieuwe gsm.

mvg

@Lia@LiezeH

 

Jahoor nog 40gb freespace. Ben van gsm veranderd en  me niet aanmelden op die nieuwe gsm

Hey @Anunnaki king ,

Mijn excuses, ik had je antwoord verkeerd begrepen.

Heb je nog voldoende opslag op je gsm? Het zou kunnen dat er iets is misgelopen bij een recente update.

Groetjes,

Lieze

@LiezeH

Bedankt voor de reactie, ik zie enkel knopje aanmelden en geen pijlje. Dus ik start de app, ik druk op aanmelden, ik geef mijn kaartnummer en klantennummer in, op volgende scherm krijg ik een sleutelcode M1challange. Ik geef de reactie code in. Ik druk op aanmelden, na 7 seconden crasht de app.

 

Mvg

Hey @Anunnaki king ,

 

Kan het zijn dat je na het invoeren van je code rechtsonder op het pijltje klikt? Hierdoor kan de app vastlopen.

Ik raad je aan enkel de cijfers in te voeren en hierna even af te wachten terwijl je app aanmeldt.

 

Groetjes,

Lieze

Beste
Ik heb de app geïnstalleerd op mijn nieuwe telefoon.

Na invoeren van kaartnummer en klantennummer, moet een beveiligingscode ingeven, telkens na het invoeren van de code, crasht de app.

Al 20 keer geprobeerd, opnieuw geïnstalleerd, opnieuw gestart. Maar het probleem blijft.

Nokia 6.2

Android 9

 

Mvg,

Arian

Reputatie 7

@Eddy Moreau 

Bedankt voor de informatie. Ik geef het nogmaals voor je door aan onze ontwikkelaars zodat zij het verder kunnen onderzoeken.

Wat de crashrapporten betreft: dat is een optie van Android en bestaat in dezelfde vorm voor alle apps. Er is jammer genoeg geen manier om je een reactie of antwoord te sturen op basis van zo’n crashrapport.

Hier hetzelfde probleem. Steeds verschijnt de melding “Helaas, Easy Banking is gestopt”.

Heb alle op dit forum vermelde adviezen al uitgeprobeerd, zonder resultaat.

Wifi opnieuw opgestart, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geheugen vrijgemaakt … niets helpt.

Ik verstuur ook telkens het rapport, maar geen reactie, geen feedback.

Dus hierbij mijn gegevens:

versie 25.0.21

installed bij com.android.vending

toestel LG G3 model LG-D855

Android 6.0

Graag toch wel een reactie aub.

Reputatie 7

Dag @Stany W ,

Dat is inderdaad enorm vervelend. Kan je me volgende info geven?

  • Heb je de stappen uit mijn vorige bericht gevolgd? Indien niet, dan raad ik je eerst en vooral aan om dat te doen.
  • Het merk en model van je toestel:
  • Je versie van Android of iOS:
  • De resterende beschikbare ruimte op je toestel:
  • De volledige foutmelding en foutcode die verschijnt:

Alvast bedankt

 

Beste, mijn Easy banking app werkt ook meer niet dan wel. Als ik de App verwijder en terug installeer werkt hij wel. Éen keer... Ik begrijp niet goed dat er niets aan gedaan kan worden... Ik moet de bankzaken regelen van mijn vader. Uiteraard ga ik overschakelen naar een andere bank als dit probleem blijft duren. 

Ok, bedankt.

Reputatie 7

Bedankt @erik6 !

Die foutmelding wordt veroorzaakt door een probleem bij onze app. Mijn excuses daarvoor. We werken aan een update die het op zal lossen, maar voorlopig raad ik je aan om onderstaande stappen te volgen. Die kunnen er al voor zorgen dat Easy Banking App opnieuw correct werkt:

  • Open de instellingen van je toestel.
  • Ga naar Apps of Applicaties.
  • Krijg je niet onmiddellijk een lijst van alle apps te zien, druk dan op Applicatiebeheer of Manage applications.
  • Tik op Easy Banking.
  • Druk onderaan op Data wissen of  Clear data.
  • Herstart je toestel.
  • Open onze app opnieuw. Je zal terug gevraagd worden om een profiel aan te maken en stappen met de kaartlezer te volgen.

Beste,

25Gb vrij in het intern geheugen en 10Gb vrij op de sd card.

Foutmelding : EBA0001

Reputatie 7

Hallo @erik6 

Kan ook jij even nakijken wat de beschikbare ruimte op je toestel is? Kan je me ook zeggen welke foutmelding en code je krijgt? Want bij @Annecnop  crasht onze app. Zij krijgt een melding van haar toestel en niet van onze app.

Ik heb net hetzelfde probleem op mijn Huawei. Eén op de drie keer dat ik de app gebruik krijg ik een foutmelding en krijg ik het verzoek om de helpdesk te bellen. Ik heb de app eveneens al ern paar keer opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Zeer vervelend!

Reputatie 7

Hallo Anne,

Kan je even in de instellingen van je toestel nakijken wat de beschikbare opslagruimte van je toestel is? Als die (bijna) vol zit, zal onze app niet correct werken.

Reageer