Dag kellyM,
Bedankt voor je berichtje!
Ik begrijp zeker dat het vervelend is dat de bancontact-functie net op die belangrijke momenten niet wil werken. De foutmelding die je mij omschrijft is een gekend probleem. Onze diensten werken er aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
In tussentijd raden we jou aan om gebruik te maken van de aparte applicatie Payconiq by Bancontact.
Ik wens je nog een fijne dag toe!
Groetjes,
Ruben
Beste,
Mijn fortis app sluit altijd direct na het opstarten. Na enkele keren verwijderen en opnieuw opstarten blijft alles hetzelfde
Hey @benb ,
Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Groetjes,
Lieze
Hallo,
Is dit probleem van KellyM al opgelost?
Want ik zit namelijk met het zelfde probleem.
Ik krijg elke keer de foutmelding als ik mij probeer in te loggen.
Heb al meerdere malen mijn account verwijderd en opnieuw ingesteld om een zicht te hebben op mijn rekening. Maar na dat ik de app heb afgesloten en direct weer opendoe komt er de foutmelding weer op.
Mvg,
Thomas
Hey @Thomas Van der Borght ,
Bedoel je dat je een technisch probleem krijgt op het Bancontact gedeelte?
Voor sommige klanten is dit opgelost, maar bij andere klanten is dit helaas nog aan de gang.
We werken zo snel mogelijk aan een oplossing.
Groetjes,
Lieze
Ook bij mij nog steeds hetzelfde probleem, ik heb al alles geprobeerd en ik lees al maanden dat er hard gewerkt wordt om het zo snel mogelijk op te lossen. Maar eerlijk, ik ben nu zover dat ik uitkijk naar een andere bank. We zijn 2020, dat een grootbank als Fortis dit nu al zolang laat aanslepen is niet normaal.
Mvg
Kristine
Hey @Kristine ,
Het is helaas een complex probleem, waardoor het inderdaad langer duurt om te zorgen dat het probleem voor iedereen is opgelost.
Mijn excuses voor het ongemak,
Lieze
Dit is echt triestig, voor zo ver ik weet al vele maanden, zo niet al meer dan een jaar problemen met de app, paswoord onjuist, technisch probleem, code dit-code dat. Daar stond ik nu weer met een app die niet werkte, ik wilde de rekeningen gewoon checken … wordt het niet eens tijd …!
Beste,
Graag had ik navraag gedaan of het probleem al opgelost is.
Als ik via de app geld wil ontvangen krijg ik meteen " technisch probleem: er ging iets mis. Probeer het later opnieuw ".
Dat is al sinds de update van de app enkele maanden terug.
Wel opent het scherm waar je zaken moet ingeven maar je krijgt de kans dus niet. De error komt er meteen op.
Alvast bedankt.
Hey @Danour en @pathfinder 9991 ,
Er zou geen storing meer mogen zijn.
Indien dit nog niet gebeurd is, raad ik jullie aan jullie app te verwijderen, het toestel volledig te herstarten en de app opnieuw te installeren.
Biedt dit geen optie, nemen jullie best telefonisch contact op met de helpdesk zodat dit verder onderzocht kan worden.
Mijn excuses voor het ongemak,
Lieze
Beste;
De app zopas nog eens herinstalleerd, geen succes. Blijft hetzelfde issue.
Zal nog eens bellen, maar dit zou toch niet mogen zijn.
Toch bedankt.
Dit is inderdaad niet de bedoeling, @pathfinder 9991 .
Heb je je toestel hierbij ook herstart?
Op welk moment krijg je deze foutmelding precies?
Groetjes,
Lieze
Beste Lieze;
Dankjewel voor terugmelden! Stel dit zeer op prijs.
Ik heb zonet mijn smartphone even herstart maar helaas, zelfde doet zich voor.
De fout komt op van zodra ik in de app klik op “Betalen” en dan kies voor “ Ontvangen “.
Dan komt even een scherm waarbij het “bedrag”, “Ontvangen via” en “ mededeling “ staat.
Direct komt de foutmelding: “ Technisch probleem. Er ging iets mis. Probeer het later opnieuw.
Heb rechten toegekend zoals gevraagd bij installatie van de app vandaag.
Wat kan er nog meer mis zijn?
Vriendelijke groeten;
Bedankt voor de details, @pathfinder 9991 .
Ik geef dit intern door zodat ze kunnen nakijken wat er op dat moment precies misloopt.
Groetjes,
Lieze
Dag Lieze,
Is goed.
Via mijn mailadres kan men mijn gegevens zeker terugvinden. ( ik heb hetzelfde mailadres gebruikt om te registreren hier op de community als mijn persoonlijk mailadres die bij jullie gekend is ).
Hartelijk dank.