Beantwoord

Easy Banking App (versie 30.0.3) - taal en formaat getallen

  • 23 January 2021
  • 5 reacties
  • 466 Bekeken

Hallo,

Ik gebruik graag de app in het Engels, maar ik heb gemerkt dat de getallen het UK formaat volgen in de schermen. Komma voor duizendtallen en punt voor de decimalen. In mijn iPhone gebruik ik English (UK) als taal, regio staat op België. Onder de instellingen Taal & regio, staan nochtans de correcte formaat voor cijfers (volgens regio). Kunnen jullie die instellingen van iOS niet gewoon overnemen/rekening mee houden?

Groeten, Frederik.

icon

Beste antwoord van Anonymous 28 January 2021, 09:29

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @frederiku ,

Als de taal van de app in het Engels wordt ingesteld, is er inderdaad dit formaat. Moest je de taal naar Nederlands veranderen (via het menu voor het aanmelden), zal dit wijzigen.

Dit is verder niet gekoppeld aan andere instellingen op je toestel.

Heb je graag dat we doorgeven dat ze nakijken of ze de optie kunnen toevoegen om zelf het formaat te kiezen?

Groetjes,

Lieze

Ben inderdaad momenteel overgeschakeld naar NL. Lijkt me inderdaad goed dat dit de instellingen van het toestel (of iOS) volgt of in te stellen is. Dank.

 

Een ander vraagje, waarom is de ondersteuning voor itsme weggehaald een tijdje geleden voor de app?

Hey @frederiku ,

Ik geef het voor je door!

Itsme is weggehaald omdat de Easy Banking Code deze functie vervangt.

Groetjes,

Lieze

Een statisch 5-cijfer code door een persoon gekozen (en iedereen weet hoe goed we zijn met wachtwoorden) vervangt Itsme? Daar valt over te discussiëren :thinking:

Hey @frederiku ,

We kunnen garanderen dat er voldoende veiligheidsmechanismen zijn ingebouwd om een veilige werking van onze Easy Banking App te garanderen.

Hiervoor is het uiteraard belangrijk om je persoonlijke codes en bancaire gegevens niet te delen.

Groetjes,

Lieze

Reageer