Easy Banking App versie 5.2 werkt niet op iPhone 11 (ea?)

  • 21 June 2020
  • 7 reacties
  • 787 Bekeken

  • iPhone 11
  • Easy Banking versie 5.2 sinds 5 dagen

 

De app openen gaf telkens een timout bij het openen. Werkt wel op een iPhone 6 trouwens (is op hetzelfde netwerk).  Volgende geprobeerd

  • VPN afzetten
  • Wifi afzetten en over 4G
  • Uninstall/Install
  • Telefoon herstarten

 

Momenteel geraak ik na de herinstall niet meer geregistreerd en krijg ik bij het invullen van de sms code volgende foutmeldingen

  • GMA0500
  • GMA0409
  • GMI0507

 

 


7 reacties

Hey @Lieven Keersmaekers ,

 

Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt.

Bedankt voor de uitgebreide uitleg. Ik geef dit meteen door aan onze technische dienst zodat dit verder onderzocht kan worden!

We zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing.

 

Groetjes,

Lieze

 

 

@LiezeH 

 

geen idee of men iets gewijzigd heeft maar het registreren is nu net wel gelukt.

  • Ik heb ondertussen 3x de app gesloten/gestart en dat werkt
  • Ik heb mijn VPN terug opgezet en de app gestart maar dat werkt niet

 

Via de VPN blijkt dus sinds versie 5.2 een probleem te zijn.

 

Groeten,

Lieven

Hey @Lieven Keersmaekers ,

 

Er was me net ook gemeld dat de problemen met GMA-foutmeldingen opgelost zouden moeten zijn.

Ik stuur je opmerking in verband met VPN ook meteen door!

 

Bedankt voor alle moeite.

Groetjes, 

Lieze

@LiezeH 

 

heb je nog feedback gehad over het VPN issue? Alle applicaties op mijn iPhone werken met VPN behalve versie 5.2 van de app. Met de vorige versie was er geen issue, het moet iemand toch iets zeggen zou je denken ;)

 

Groeten,

Lieven

Hey @Lieven Keersmaekers ,

 

Mijn collega’s hebben gemeld dat er geen probleem zou moeten zijn voor het aanmelden met VPN.

We hebben jouw serveradres nagekeken en deze lijkt geseind voor gebruik van malware. Voor de veiligheid wordt de toegang tot Easy Banking dus automatisch geblokkeerd.

Kan je verder met deze informatie?

 

Groetjes,

Lieze

 

@LiezeH 

 

ter info want hier ga je niet veel aan kunnen veranderen 

 

volgende Server VPN’s werken niet

  • Amsterdam, Netherlands (= Best Available location)
  • Bordeaux, France

en volgende werkten wel

  • Manchester, United Kingdom
  • Frankfurt, Germany

 

StrongVPN ging proberen zelf contact op te nemen om die geblokkeerde IP’s te laten verwijderen.

 

Groeten,

Lieven

Super, @Lieven Keersmaekers !

Ik denk dat jouw onderzoek ook nuttig kan zijn voor andere klanten die hier ook problemen mee ondervinden.

Hopelijk is het snel helemaal opgelost!

Groetjes,

Lieze

Reageer