Beantwoord

Easy banking app: wachtwoord en vingerafdruk niet herkend

  • 28 juli 2021
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Hallo

 

Ik heb ondertussen al bijna 2 jaar het probleem dat de Easy Banking app na enkele dagen/weken mijn wachtwoord envingerafdruk niet meer aanvaard, waardoor ik na 3 pogingen de boel opnieuw moet instellen met een kaartlezer. Ik heb lang gewacht in de hoop dat dit probleem zich zou oplossen met een update, maar dat is helaas niet het geval.

Eerst deed het probleem zich voor op mijn oude samsung galaxy s4. Anderhalf jaar geleden ben ik overgestapt naar een Xiaomi Redmi note 8, maar het probleem blijft zicht herhalen.

Ik zou nu toch echt wel graag een oplossing krijgen. Het is al meerdere keren gebeurd dat ik een verrichting niet kon doen omdat ik niet in mijn app geraakte.

 

Mvg

Jason

icon

Beste antwoord van LienV 30 juli 2021, 14:54

Dag Jason

 

Bedankt voor je bericht!

Ik raad je toch aan om onze helpdesk te contacteren hierover (02 433 40 92).

Het zou niet mogen dat dit na de laatste update blijft herhalen.

Je kan vragen aan de helpdeskmedewerker om je te laten terugbellen door de expert.

 

Groeten

LienV

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Dag Jason

 

Bedankt voor je bericht!

Ik raad je toch aan om onze helpdesk te contacteren hierover (02 433 40 92).

Het zou niet mogen dat dit na de laatste update blijft herhalen.

Je kan vragen aan de helpdeskmedewerker om je te laten terugbellen door de expert.

 

Groeten

LienV

Reageer