Beantwoord

easy banking app werkt niet meer

  • 30 September 2021
  • 1 reactie
  • 193 Bekeken

Ik maakte al enige tijd gebruik van de easy banking app, doch net nu ik deze het nodigst had, op reis, weigerde hij dienst. Hij moest updaten, maar gaf hier telkens foutmelding bij. Ik dacht eerst, ligt misschien aan feit dat ik het buitenland zit, dus gewacht tot thuis, ook daar lukt het niet, na 100 keer proberen. Dan maar app gewist en proberen opnieuw te installeren: maar ook dit wil hij niet meer doen, erwijl mijn GSM verder wél volledig in orde is… Wat kan ik doen???

Jan Buyens - Lommel

icon

Beste antwoord van Shari V 30 September 2021, 15:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag Jan Buyens

Vervelend dat je problemen ervaart met de app. Er is echter geen sprake van een algemeen technisch probleem.

Ik stel voor dat je ons telefonisch contacteert om dit na te kijken. Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Controleer zeker ook je toestel zelf op updates, als deze niet up-to-date is kan een technische storing bij de installatie voordoen.

Reageer