Beantwoord

Easy banking app werkt (weeral) niet

  • 24 March 2020
  • 7 reacties
  • 2252 Bekeken

Beste, de laatste maanden werkt de easy banking app meer niet dan wel. Vaak krijg ik de melding ‘door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar… blabla en foutmelding CTI0010). Wanneer gaat deze app eindelijk terug goed werken want op deze manier heeft het geen zin om nog een app te hebben. Ook bij betalingen online met de QR code is het een ramp…

Dit is echt vervelend!

Er verandert veel in het bankwezen maar bij BNP gaat het er niet op vooruit… en we betalen toch wel genoeg voor al deze diensten… :(

icon

Beste antwoord van Anonymous 24 March 2020, 12:12

Bekijk origineel

7 reacties

Hey @KathleenN ,

Jammer om te horen dat je hinder ondervindt met de Easy Banking App.

Zou je ons deze gegevens kunnen bezorgen zodat we het verder kunnen nakijken:

  • Toestel en type
  • Versie van Android of iOS
  • Krijg je deze melding via Wifi of mobiele data?
  • Versie van de app (kan je terugvinden voor het aanmelden via de 3 bolletjes rechtsboven bij “over deze app”)
  • Wanneer je je toestel opnieuw opstart, krijg je deze melding dan nog steeds?

Zo kunnen we dit zo snel mogelijk oplossen.

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze,

ik hoop dat je mij kan helpen.

Hierbij de gevraagde gegevens :

Moto 4G

android 7.0

bij zowel data als wifi

versie app 25.0.21

soms kan ik na het heropstarten van mijn gsm wel terug online. Soms brengt het heropstarten helemaal niks op… En soms kan ik er gewoon terug op na 7 pogingen… zoals nu. Is echt onvoorspelbaar maar het komt heel vaak voor dat ik die melding van technische fout krijg.

 

Dank voor de hulp.

 

correctie op mijn laatste alinea… ik kon nu aanmelden en mijn rekeningen zien maar een overschrijving lukt niet. Dan krijg ik de melding : door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar.

Je wil niet weten hoe vaak ik de app al opnieuw geïnstalleerd heb...

Hey Kathleen,

Alvast mijn excuses voor de hinder dat je ondervindt.

Bedankt voor de uitgebreide gegevens! Ik geef ze meteen door ter onderzoek.

Groetjes,

Lieze

Beste Lieze,

Dit is meer regel dan uitzondering bij deze app. Ik krijg ook meer “Technische storing” meldingen dan wat anders. Ook bij vrienden in de kennissenkring komt dit regelmatig voor. Heb de app al meermaals terug geïnstalleerd, de gsm heropgestart en dergelijke. Niets van dat helpt. Ik hoop dat dit snel verholpen kan worden.

Met vriendelijke groeten,

Jürgen

 

Nog steeds hetzelfde, ik probeer al 3 weken bijna dagelijks in te loggen op zowel de app mobiel als via de online site op mijn pc en al 3 weken aan een stuk (misschien toevallig maar dat lijkt me sterk...) krijg ik iedere keer dezelfde bagger te zien van door een technisch probleem blablabla…

 

dit vindt ik echt spijtig, er wordt overal geopperd om zoveel mogelijk binnen te blijven, betalingen blijven binnenkomen en wij als goede burgers willen ons best doen deze te betalen. maar nog steeds ditzelfde probleem? ik vindt posts terug van maanden geleden dat dit probleem meer regel dan uitzondering is.

het spijt me fortis maar ik begin het lichtjes beu te raken en zal net als de rest van mijn familie kijken om te veranderen van bank. bij hen werkt alles super en is een technische storing ECHT uitzonderlijk.

 

en de hele tijd te horen krijgen om de app te herinstaleren of dat het aan het toestel kan liggen enzo… daar heb ik ook meer dan genoeg van. het probleem ligt niet aan onze toestellen maar ligt bij jullie systeem

Reputatie 1

Dag @sammyV 

 

Ondervind je ook technische problemen op de website? Want als je dezelfde melding krijgt, is er misschien iets anders aan de hand.

De technische storing op je app was voornamelijk een probleem op de applicatie, niet op de website, vandaar dat ik het even vraag.

 

Groeten

 

LienV

 

Reageer