Beantwoord

easy banking business inloggen lukt niet meer.

  • 13 October 2020
  • 3 reacties
  • 783 Bekeken

Inloggen op easy banking business lukt niet vandaag. Komen op site van Isabel terecht geen idee waarom. Wordt gevraagd naar een smartcard. Wij hebben geen Isabel en wensen ook geen documenten van Isabel te ontvangen.

Het moet gezegd worden dat de verplichte herinstallatie ons enorm veel tijd heeft gekost en dat een doorsnee mens dit niet in orde krijgt. Nadat je alle stappen had gevolgd kwam he telkens terug op de pagina terecht om software te installeren die je net geïnstalleerd had. Na veel prutsen kreeg ik het toch opgelost voor de browser internet explorer. Nu dit weer!!! 

icon

Beste antwoord van YannickB 14 October 2020, 09:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Bedankt voor je bericht, Kristof.

Het is inderdaad niet prettig als je zoveel problemen hebt om Easy Banking Business in gebruik te nemen.

Zou je kunnen proberen om aan te melden via deze link?

Als dat ook niet lukt, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met onze helpdesk Easy Banking Business via 02 565 05 00 wanneer je in de buurt van je computer bent. Mijn collega’s kunnen dan in detail alles met jou overlopen.

Hoi 

Nog steeds niet ok. Helpdesk sprak over algemeen probleem nu 12 dagen geleden. Kantoor zei ons via itsme te proberen. Zelfde probleem. Inloggen lukt niet...!!!!

Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt, @kristof testing .

Het telefoonnummer dat hierboven vermeld was is de beste optie om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.

Groetjes,

Lieze

Reageer