Easy Banking-code kan niet gekozen worden

  • 3 March 2020
  • 1 reactie
  • 353 Bekeken

Ik probeer een week lang in te loggen bij de Easy banking-app, gegevens van de kaart in te voeren en een sms te ontvangen om de aanmelding te bevestigen, bijvoorbeeld de laatste; 31716, ik voer deze een keer en vervolgens een tweede keer in en de applicatie antwoordt dat de laatste anders is dan de vorige en zo keer en is nog steeds hetzelfde, ik heb de applicaties verschillende keren verwijderd, de telefoon uitgeschakeld, de applicaties opnieuw gedownload en dezelfde acties die ik doe en de app reageert nog steeds dat de 5-cijferige codes anders zijn ... zenuwen ....


1 reactie

Reputatie 7

@Marek Egier 

Ik heb je bericht in een apart onderwerp gezet omdat het niet gelinkt was aan de discussie waarin je het oorspronkelijk had geplaatst en zodat we het meer aandacht kunnen geven. :slight_smile:

 

De sms-code moet je maar een keer invullen. Op het volgende scherm zal je gevraagd worden om zelf een eigen Easy Banking-code van 5 cijfers te kiezen en om die vervolgens een tweede keer te bevestigen. Om veiligheidsredenen moet je eigen code verschillen van de code die je per sms kreeg.

Onderstaand filmpje kan je alvast ook helpen.

 

 

Reageer