Beantwoord

easy banking contract ondertekenen

• 11 januari 2019
  • 1 reactie
  • 340 Bekeken

ik wil een easy banking contract met de kaartlezer ondertekenen en krijg telkens de boodschap : Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar. Is dit tijdelijk of kan iemand helpen ?
icon

Beste antwoord van AnoukPh 15 januari 2019, 12:45

Dag Lucien8,

Welkom op de community! :)

Wat leuk dat je de Easy Banking App wenst te gebruiken!

Indien je nog geen actief online contract hebt (en dus op dit moment nog niet online kan bankieren), dient dit door een medewerker van BNP Paribas Fortis eerst nog geactiveerd te worden.

Om dit te laten activeren kan je telefonisch contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 en dit van maandag tot en met vrijdag van 7u00 tot 22u00 en op zaterdag van 9u00 tot 17u00.

Indien het niet lukt om de app te installeren, raad ik aan om de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. Er is op dit moment geen algemene storing gekend.

Indien je nog moeilijkheden ondervindt, laat ons dit zeker weten!

Gezien je nieuw bent op de community verwijs ik je graag door naar onderstaande onderwerpen:
-Stel jezelf even voor!
-Neem beveiligd contact op met een adviseur via de app!

Prettige dag verder! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Dag Lucien8,

Welkom op de community! :)

Wat leuk dat je de Easy Banking App wenst te gebruiken!

Indien je nog geen actief online contract hebt (en dus op dit moment nog niet online kan bankieren), dient dit door een medewerker van BNP Paribas Fortis eerst nog geactiveerd te worden.

Om dit te laten activeren kan je telefonisch contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 en dit van maandag tot en met vrijdag van 7u00 tot 22u00 en op zaterdag van 9u00 tot 17u00.

Indien het niet lukt om de app te installeren, raad ik aan om de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. Er is op dit moment geen algemene storing gekend.

Indien je nog moeilijkheden ondervindt, laat ons dit zeker weten!

Gezien je nieuw bent op de community verwijs ik je graag door naar onderstaande onderwerpen:
-Stel jezelf even voor!
-Neem beveiligd contact op met een adviseur via de app!

Prettige dag verder! 🙂

Reageer