Easy Banking crasht bij gebruik Itsme

• 26 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 303 Bekeken

• Net gestart
  • 8 reacties
De easybanking app op mijn iPhone crasht nu zelfs als ik daar itsme wil op gebruiken om aan te liggen.

herinstallatie van de app geeft hetzelfde bedroevende resultaat.

help ajb!

9 reacties

Reputatie 6
Dag Jvh,

Ik heb je vraag in een apart onderwerp geplaatst, omdat het artikel waar je het oorspronkelijk in gezet had, ging over een oud probleem dat al een heel lange tijd opgelost is. Op deze manier krijgt je vraag meer aandacht en kan het ook makkelijker anderen helpen. 🙂

Kan je me zeggen welke versie van iOS je gebruikt? Dan ga ik voor je na of er een gekend probleem is.
iOS 13

Het wordt zelfs erger, nu werkt de app ook al niet meer met vingerprint activatie ...
dit werkte eerder wel eventjes na complete herinstallatie van de app

De registratieprocedure van de app is wel vrij tijdrovend, en er moet herhaaldelijk gegevens met de kaartlezer ingebracht worden, dit zou eenvoudiger kunnen ?

Dank om zo snel op mijn melding gereageerd te hebben hier, Yannick !

Ter info: de ING app ondervindt blijkbaar geen hinder, deze blijft voortreffelijk werken ...
Dag JvH,

Is het de bètaversie die je gebruikt? Het is algemeen gekend dat de bètaversie onze applicatie niet volledig ondersteunt.

Het is mogelijk om deze bètaversie te verwijderen via volgende stappen:

• Ga naar de instellingen op je iPhone
  • Kies voor "Algemeen" en vervolgens voor "Profiel"
  • Daar zie je normaal "iOS 13 Beta Software Profile"
  • Tik op "Verwijder profiel"
  • Voer je toegangscode in om het verwijderen te bevestigen
  • Herstart je iPhone.
Laat ons zeker iets weten hoe het verder gaat!

FIjne dag verder! 🙂
De iOS 13 beta 8 werkt anders voortreffelijk met alle andere programma’s

ik hoop dat de easybanking app snel wordt aangepast.
Er wordt gewerkt aan een update die volledig compatibel is met de officiële release van iOS 13.

Groetjes,
hartelijk dank voor de info !
Graag gedaan.

Als je nog andere vragen hebt, aarzel niet om ons te contacteren.

Fijne dag verder!
105 dagen tussen de eerste beta van iOS 13 en een oplossing om gewoon in te kunnen loggen op de app. Schandalig voor een grootbank als Fortis. In plaats van reclame te maken over jullie app op de radio misschien een extra IT'er aannemen die dit op tijd kan oplossen. Verder kan ik nog steeds geen overschrijvingen bevestigen met faceID of vingerafdruk, maar moet telkens het wachtwoord ingegeven worden. Bij andere bankingapps kan dit al jaren, waarom hier niet?

Ik weet dat jullie van de klantendienst zelf hier niets aan kunnen doen, maar ik heb nog nooit zo lang met een app problemen ondervonden als deze. Vanaf het moment dat Apple Pay ook door een andere bank ondersteund wordt denk ik toch te gaan verhuizen met mijn rekeningen.
Reputatie 6
Dag Lambrijer,

Sinds vanochtend is er een update beschikbaar voor iOS 13. Mijn excuses voor het wachten.

Als je die installeert zou je normaal gezien opnieuw moeten kunnen werken met Easy Banking. Deze update ondersteunt zowel de huidige versie van de iOS 13 bèta, als de officiële versie die nu donderdag door Apple gelanceerd wordt.

Voor de Touch en Face ID: op dit moment is het inderdaad nog niet mogelijk om overschrijvingen op die manier te bevestigen. We werken wel actief aan enkele verbeteringen voor Easy Banking App specifiek voor het aanmelden en het uitvoeren van overschrijvingen.

Om op dit moment toch overschrijvingen met je vingerafdruk te bevestigen, kan je werken met Itsme. Eens je die app geïnstalleerd hebt en geactiveerd hebt in Easy Banking, zal je je uitschrijvingen er mee kunnen bevestigen.

Meer info over Itsme vind je hier.

Reageer