Beantwoord

easy banking en pc banking

  • 30 July 2019
  • 6 reacties
  • 1409 Bekeken

beste,

al de hele dag probeertik me aan te melden met de easy banking app op mijn smartphone. Telkens krijg ik de melding: " Door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar. Probeer later opnieuw a.u.b. U kunt ook de helpdesk contacterenop +32 2433 40 92."

dus bij deze probeer ik het via pc banking met kaartlezer bij de hand, gaat dit ook niet???
wat kan ik doen?

mvg
Kevin
icon

Beste antwoord van AmelyN 31 July 2019, 16:13

Bekijk origineel

6 reacties

Dag Kevin,

Welkom op onze community!

We hebben gisteren inderdaad technische problemen gehad met de applicatie en pc banking.

Deze zouden ondertussen opgelost moeten zijn. Lukt het om terug aan te melden?

Groetjes,

ik probeer al een hele tijd in te loggen op pcbanking en easybanking zonder resultaat, kan u mij zeggen wanneer dit eindelijk terug zal werken, ik moet namelijk nog verschillende betalen tegen morgen invoeren., op voorhand bedankt voor de snelle reactie

Angela

Reputatie 3

Dag @Gonzalo Mier,

De technische storingen van 3 maanden geleden zijn nu zeker niet meer van toepassing. Indien je zelf storingen hebt, raad ik je aan om de helpdesk te contacteren op het nummer 02 433 40 92.

Momenteel zijn er geen algemene storingen dus ze zullen je direct verder helpen! :sunglasses:

Groetjes,

Jeroen

 

Beste, Ik heb al maanden lang problemen met jullie App.

Betalingen via de kaartlezer : GAAN NIET 80% van de tijd

Betalingen via de easy bank app: GAAN NIET 80% van de tijd

Betalingen Via payconiq by bancontact : GAAN NIET VOOR 90% van de tijd.

 

Stilaan word ik het wel wat beu.. Dan is het de dag van de dag normaal gesproken zo makkelijk maar ik ervaar niets als problemen met jullie app en alles wat draait om digitale betalingen.

Graag zou ik vandaag nog een betaling doen, die dringend uitgevoerd moet worden.

Als ik hier nog veel problemen mee ervaar denk ik toch met al mijn rekeningen etc naar KBC te gaan.

Daar werkt het tenminste ALTIJD

Bedankt

Reputatie 1

PC banking werkt bij mij ook al niet !

“Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar”

Als ik erin geraak blijt de site hangen op laden ……….

Graag een oplossing aub.

Reputatie 1

OK, na herhaaldelijk proberen werkt het terug, hopelijk blijft dat zo.

Reageer