Beantwoord

Easy banking geblokkeerd door blijkbaar x5 verkeerde m1 of m2

• 4 januari 2019
  • 1 reactie
  • 379 Bekeken

Juist 2 keer gebeld langer als 15 minuten op de nr +322 4334092 waarna ze telkens ophangen met de melding van al onze medewerkers zijn in gesprek , we raden u aan om op een andere tijdstip te bellen 🤢
Ik niet geholpen dus,,, en meer als 15 euro belkrediet kwijt.
Ik zal maar naar de bank gaan zeker,, want bellen doe ik niet meer 🤑 🤑 🤑
icon

Beste antwoord van AnoukPh 9 januari 2019, 13:21

Dag Cem,

Welkom op de community! :)

Wat vervelend dat je lang hebt moeten wachten om geholpen te worden!
We doen nochtans ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk verder te helpen. :)

Wanneer jouw kaart geblokkeerd werd door 5x de foute m1- of m2-handtekening heb je inderdaad de keuze om te bellen naar de helpdesk of langs te gaan op het kantoor. De collega's van de helpdesk kan je bereiken op het nummer 02 433 40 92 en dit van maandag tot en met vrijdag van 7u00 tot 22u00 en op zaterdag van 9u00 tot 17u00.

Om in de toekomst sneller een collega aan de lijn te krijgen kan ik je aanraden om beveiligd binnen te bellen met Easy Banking Phone. Deze code kan je op onderstaande manier via easy banking web aanmaken:

- Aanmelden
- Kiezen voor 'instellingen'
- Selecteer 'easy banking phone'
- Volg de stappen (zelf een code kiezen) en bevestig met de kaartlezer.

Je kan ook beveiligd binnen bellen via de app. De informatie kan je hier terugvinden.

Gezien je nieuw bent verwijs ik je ook graag door naar een aantal interessante topics!
-Stel jezelf even voor!

Prettige dag verder! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Dag Cem,

Welkom op de community! :)

Wat vervelend dat je lang hebt moeten wachten om geholpen te worden!
We doen nochtans ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk verder te helpen. :)

Wanneer jouw kaart geblokkeerd werd door 5x de foute m1- of m2-handtekening heb je inderdaad de keuze om te bellen naar de helpdesk of langs te gaan op het kantoor. De collega's van de helpdesk kan je bereiken op het nummer 02 433 40 92 en dit van maandag tot en met vrijdag van 7u00 tot 22u00 en op zaterdag van 9u00 tot 17u00.

Om in de toekomst sneller een collega aan de lijn te krijgen kan ik je aanraden om beveiligd binnen te bellen met Easy Banking Phone. Deze code kan je op onderstaande manier via easy banking web aanmaken:

- Aanmelden
- Kiezen voor 'instellingen'
- Selecteer 'easy banking phone'
- Volg de stappen (zelf een code kiezen) en bevestig met de kaartlezer.

Je kan ook beveiligd binnen bellen via de app. De informatie kan je hier terugvinden.

Gezien je nieuw bent verwijs ik je ook graag door naar een aantal interessante topics!
-Stel jezelf even voor!

Prettige dag verder! 🙂

Reageer