Beantwoord

easy banking op iphone

• 13 december 2018
  • 15 reacties
  • 943 Bekeken

Hallo, wanneer ik easy banking activeer op de iphone verschijnt op het scherm onderaan "aanmelden met itsme" en daaronder "bancontact". Wanneer ik op "bancontact" klik verschijnt er echter een rood X-teken met vermelding "Geen toegang tot deze dienst. U hebt een geldig paswoord nodig."
Hoe activeer ik dit aub?

Dank voor info!!
icon

Beste antwoord van ShantyV 17 december 2018, 12:18

Dag jnbairoy,

Je zou graag willen weten hoe je onze applicatie van jouw Iphone kan verwijderen.
Je dient hiervoor het icoontje van onze app in te houden tot er een kruisje verschijnt.
Vervolgens duw je op het kruisje om de app volledig te verwijderen van jouw toestel.

Ik wens je nog een prettige dag verder !
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Normaal moet je Easy Bank App activeren met uw bankkaart en kaartlezer en daarna uw paswoord instellen.
Reputatie 3
Dag jnbairoy,

Wat vervelend dat je problemen ondervindt met de bancontact functie.

Heb je de Easy Banking App reeds volledig geïnstalleerd en een wachtwoord gekozen bij de installatie?

Zou je ons deze informatie kunnen bezorgen?

Prettige dag verder! 🙂
Mss dat ik beter de app eens verwijder van mijn iPhone? Kan ik dat gewoon uitvoeren door op de app te drukken tot er een kruisje verschijnt om de app dan te verwijderen??
Hallo??
Reputatie 1
Dag jnbairoy,

Je zou graag willen weten hoe je onze applicatie van jouw Iphone kan verwijderen.
Je dient hiervoor het icoontje van onze app in te houden tot er een kruisje verschijnt.
Vervolgens duw je op het kruisje om de app volledig te verwijderen van jouw toestel.

Ik wens je nog een prettige dag verder !
Reputatie 3
Dag Jnbairoy,

Heb je ondertussen de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren?

Prettige dag verder!
Reputatie 4
Badge +4
Dag Jnbairoy,

We hebben niets meer vernomen van jou.

We hopen dat het ondertussen gelukt is om aan te melden op de easy banking app.

Prettige Feestdagen!
Dag, wanneer ik de easy banking app opstart op mijn iPhone verschijnt nog steeds:
- aanmelden met itsme
-Bancontact

Met itsme te activeren kan ik mijn rekeningen bekijken.
Echter bij het aantikken van "Bancontact" op de iPhone komt er nog steeds een rode X met daaronder de tekst "Geen toegang tot deze dienst". "U hebt een geldig paswoord nodig".
Waar en hoe maak ik dat paswoord aan??? Bedankt voor hulp!!
Kan er iemand wat hulp bieden aub? Bedankt daarvoor.
Reputatie 5
Dag, wanneer ik de easy banking app opstart op mijn iPhone verschijnt nog steeds:
- aanmelden met itsme
-Bancontact

Met itsme te activeren kan ik mijn rekeningen bekijken.
Echter bij het aantikken van "Bancontact" op de iPhone komt er nog steeds een rode X met daaronder de tekst "Geen toegang tot deze dienst". "U hebt een geldig paswoord nodig".
Waar en hoe maak ik dat paswoord aan??? Bedankt voor hulp!!

Kan er iemand wat hulp bieden aub? Bedankt daarvoor.

Sorry voor het late antwoord jnbairoy.

Normaal moet je het wachtwoord kiezen bij het eerste gebruik van Easy Banking. Ik vermoed dat dat ooit wel gebeurd is, maar dat dat wachtwoord ondertussen vervallen is.

Om een nieuw wachtwoord te kiezen, kan je deze stappen volgen:

- Meld aan op de app met ITSME.
- Druk onderaan rechts op de drie strepen om het menu te openen.
- Kies voor 'Instellingen'.
- Tik op 'Paswoord wijzigen'.
- Geef een nieuw wachtwoord in en bevestig het een tweede keer.
- Druk op 'Bewaren' en volg de stappen met je kaart en kaartlezer om het paswoord te bevestigen.

Laat je me weten of het zo lukt?
Neen het lukt niet. Ik heb mijn paswoord gewijzigd via de iPad en dat is gelukt! Maar wanneer ik de app open op de iPhone krijg ik zoals eerder gezegd twee vensters boven mekaar. Het ene venster "Aanmelden met itsme en het venster daaronder Bancontact.
Met itsme inloggen stelt geen probleem.
Tik ik echter op Bancontact dan verschijnt een rode X "Geen toegang tot deze dienst. Uhebt een geldig paswoord nodig"
Zie bijlage

Reputatie 5
Bedankt voor de info, jnbairoy!

Als ik je goed begrijp heb je je paswoord via een ander toestel (je iPad) gewijzigd. Zou je echter dezelfde stappen via je smartphone kunnen volgen? Je mag nog steeds aanmelden met ITSME.

Ik heb dezelfde foutmelding ondertussen bij anderen ook zien verschijnen en tot nu toe kon het steeds opgelost worden door het paswoord op hetzelfde toestel opnieuw in te stellen.
Beste YannickB, alles uitgevoerd zoals je voorstelde. Een paswoord aangemaakt via de iPhone. Nog steeds hetzelfde probleem. Inloggen met wachtwoord lukt op iPad maar niet op iPhone. Ik vermoed dat deze mogelijkheid niet meer bestaat en zou mogen verwijderd worden door de ict'ers van BNP Paribas.
Reputatie 5
Beste YannickB, alles uitgevoerd zoals je voorstelde. Een paswoord aangemaakt via de iPhone. Nog steeds hetzelfde probleem. Inloggen met wachtwoord lukt op iPad maar niet op iPhone. Ik vermoed dat deze mogelijkheid niet meer bestaat en zou mogen verwijderd worden door de ict'ers van BNP Paribas.

De optie bestaat nog, maar wordt niet getoond als je aanmelden met ITSME geactiveerd hebt op je iPhone (niet iedereen wil met ITSME werken, of heeft een smartphone met vingerafdruk). Het gebruik van ITSME zou alvast ook geen effect mogen hebben op Bancontact.

Ik stuur je meteen ook een privébericht om wat meer info te verzamelen, dan kan ik het onmiddellijk voor je laten onderzoeken.
Hi,
Ik heb hetzelfde probleem. Geen bancontact en met itsme werken. Kan fit opgelost worden? Heb ondertussen de bancontact app gedownloaded. Die werkt wel!

Reageer