Beantwoord

Easy Banking update iOS 11.4

  • 9 February 2021
  • 5 reacties
  • 262 Bekeken

Ik kan niet meer in de app inloggen en wordt verplicht om de update te downloaden.  Probleem : ik heb iOS 11 en ga de 12 versie niet installeren.  Hoe kan ik de app update download verplichting deactiveren ?

 
icon

Beste antwoord van Anonymous 9 February 2021, 13:43

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @philippevertriest ,

Voor een vlotte en veilige app te garanderen is deze update verplicht en ondersteunen we pas vanaf iOS 12.

Indien je een iPad hebt, raad ik je aan via een browser aan te melden in plaats van onze app.

Groetjes,

Lieze

Dat is niet echt klantvriendelijk.  Ik vertik het om mee te doen aan de smartphone wedloop en ben fier dat mijn 5S na meer dan 6 jaar nog voortreffelijk werkt.  Mijn iPad is “geconfiskeerd” door mijn kinderen.  De app op mijn smart phone is een essentieel instrument.  Dus graag toch even met jullie developers overleggen.  Dank alvast, Philippe.

 

Hey @philippevertriest ,

Ik begrijp dat het niet fijn is om te horen dat je niet meer gebruik zal maken van je app als deze niet geupdate wordt.

Onze ontwikkelaars evalueren regelmatig welke besturingsystemen nog veilig genoeg zijn en een vlotte werking kunnen garanderen. Omdat iOS 11 al verouderd is, is dat helaas niet meer het geval.

Hey @philippevertriest ,

Ik begrijp dat het niet fijn is om te horen dat je niet meer gebruik zal maken van je app als deze niet geupdate wordt.

Onze ontwikkelaars evalueren regelmatig welke besturingsystemen nog veilig genoeg zijn en een vlotte werking kunnen garanderen. Omdat iOS 11 al verouderd is, is dat helaas niet meer het geval.

iOS is 3.5 jaar oud, helaas dat het dan al afgeschreven is bij jullie diensten.

Ben wel zelf geen iGebruiker, toch mag er toch voldoende ondersteuning blijven bestaan.

Reputatie 7

Hallo @Voriki 

Easy Banking App ondersteunt de meeste Apple-toestellen die in de voorbije 7 jaar gelanceerd werden. De oudste daarvan zijn de iPhone 5s en de iPad Air (eerste generatie).

iOS 12 is ook op al deze toestellen beschikbaar.

Ongeacht of je met Android of Apple werkt, is het alvast altijd aangeraden om steeds alle beschikbare updates voor jouw smartphone of tablet te installeren. Zo krijg je niet alleen alle nieuwste functionaliteiten voor jouw toestel, maar blijf je ook beveiligd.

Reageer