Beantwoord

Easy Banking werkt niet meer

  • 22 March 2020
  • 1 reactie
  • 702 Bekeken

Ik heb sinds vrijdag een nieuwe bankkaart (de vorige was ik verloren en heb ik laten blokkeren). Ik kan evenwel niet meer via EASY Banking werken. Krijg steeds de melding technisch probleem.

Wat nu?

icon

Beste antwoord van YannickB 23 March 2020, 11:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo GDR,

Als je een nieuwe debetkaart krijgt, dan dien je die nog te koppelen aan Easy Banking. Dat doe je in onze app door bovenaan rechts op het aanmeldscherm te drukken op de drie punten, te kiezen voor Profielgegevens en dan te klikken op Profiel verwijderen.

 

Werk je met onze website, dan kan je links op het aanmeldscherm drukken op Aanmelden met een ander profiel. Ik raad je aan om dan meteen het bestaande profiel te verwijderen.

Reageer