Ik heb sinds vrijdag een nieuwe bankkaart (de vorige was ik verloren en heb ik laten blokkeren). Ik kan evenwel niet meer via EASY Banking werken. Krijg steeds de melding technisch probleem.
Wat nu?
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelIk heb sinds vrijdag een nieuwe bankkaart (de vorige was ik verloren en heb ik laten blokkeren). Ik kan evenwel niet meer via EASY Banking werken. Krijg steeds de melding technisch probleem.
Wat nu?
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelHallo GDR,
Als je een nieuwe debetkaart krijgt, dan dien je die nog te koppelen aan Easy Banking. Dat doe je in onze app door bovenaan rechts op het aanmeldscherm te drukken op de drie punten, te kiezen voor Profielgegevens en dan te klikken op Profiel verwijderen.
Werk je met onze website, dan kan je links op het aanmeldscherm drukken op Aanmelden met een ander profiel. Ik raad je aan om dan meteen het bestaande profiel te verwijderen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.