Beantwoord

easy banking werkt niet meer

  • 31 July 2021
  • 4 reacties
  • 1680 Bekeken

Ik kan mij niet meer aanmelden op easy banking via de pc.  Ik krijg als boodschap steeds : u kan zich niet meer aanmelden met uw gebruikelijke kaart, gebruik een andere kaart.  Ik geraak niet verder, dus kan ik ook geen profielen verwijderen.
Ook de app op mijn smartphone werkt niet meer, ik kan niets raadplegen.  Ik kan nu wel de app verwijderen en opnieuw installeren, maar dan nog moet ik me eerst kunnen aanmelden via de pc.  Wat staat mij te doen ?

icon

Beste antwoord van LarsD 2 August 2021, 13:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

Ik kan mij niet meer aanmelden op easy banking via de pc.  Ik krijg als boodschap steeds : u kan zich niet meer aanmelden met uw gebruikelijke kaart, gebruik een andere kaart. 

Een gokje: misschien hebt u de Visa debetkaart reeds ontvangen maar vergeten “valideren”.

Mijn antwoord op dit gedoe is inmiddels geweest: Gedaan ermee!

ik heb geen visa debetkaart, dus dat kan het niet zijn..

Reputatie 6
Badge +3

Dan zou ik je aanraden van de bank te contacteren.

 
Reputatie 4

Dag, @Seny 

 

Bedankt voor je bericht.

Je bent echt zeker dat je niet ondertussen een nieuwe debetkaart hebt ontvangen want dit kan mogelijk een oorzaak zijn waarom je niet meer kan aanmelden met dezelfde gegevens.

 

In elk geval, kan je wel proberen de applicatie te verwijderen en nadien je opnieuw te registreren.

 

Op de website ga je ook in het scherm voor aan te melden, ook de optie moeten zien “aanmelden met ander profiel” (in het groen). Als je hierop klikt, kan je je huidig profiel verwijderen en nadien een nieuw profiel weer instellen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer