Beantwoord

Easybanking app

• 24 december 2019
  • 20 reacties
  • 804 Bekeken

“Easy”banking !!!! Als ik hier lees hoe kinderlijk hier naar oplossingen word gezocht en steeds dezelfde antwoorden de reveu zie passeren verlies ik elke vorm van diplomatie.

Iedereen heeft al alles geprobeert om van die lastige foutmeldingen vanaf te geraken, het werkt niet meer, denken jullie nu echt dat wij niets anders te doen hebben. Ik ben al heel de voormiddag bezig om mijn betalingen te doen en wil maar niet lukken, nu is het al zo erg dat ik totzelf de app niet meer kan installeren door die verdomde foutmeldingen

Steek eens wat minder energie in het bekomen van ons geld en geef eindelijk eens wat service !

Wij betalen daar genoeg voor, niet ?

icon

Beste antwoord van LiezeH 27 december 2019, 09:41

Goedemorgen @Ploegaert,

Indien je wenst dat we contact met je opnemen om dit verder na te kijken, mag je me een privébericht sturen.

Groetjes,

Lieze

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 5

Hey @Ploegaert ,

Bedankt voor je bericht. Ik zou je graag willen verderhelpen zodat je weer vlot kan internetbankieren.

Welke melding krijg je bij het installeren van de Easy Banking App?

Groetjes,

Lieze

Kijk eens naar jullie quote van de app, dat zegt genoeg !

Doe er iets aan !

Reputatie 5

Hey @Ploegaert ,

In veel gevallen zijn de problemen te wijten aan nieuwe kaarten. Door deze kaarten te gebruiken in een winkel en de kaart toe te voegen aan het profiel is het grootste deel opgelost.

Kan het zijn dat dit bij jou ook het geval is?

Groetjes,

Lieze

Ik heb geen nieuwe kaart

Reputatie 5

Heb je de Easy Banking-code al geactiveerd op je applicatie?

Heb je een idee welke versie van Android of iOS op je smartphone staat?

Groetjes,

Lieze

Android 9, code is geactiveerd, app als eens terug geinstalleerd (al 4 keer!), smartphone al tig keer terug opgestart

Reputatie 5

Heb je hiervoor al telefonisch contact gehad om te laten nakijken dat alles in ons systeem in orde staat?

Tiental keer geprobeert aan +-8a9 min per keer, ik heb het opgegeven, normaal zeker he

Reputatie 5

Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt.

Zou ik het mogen doorgeven aan een technisch expert die het grondiger kan onderzoeken?

….. en dan moet ik negen op de tien heel mijn relaas nog eens herhalen zeker, en zo blijven we maar aan het lijntje hangen, zucht

Reputatie 5

Ik geef uiteraard je gegevens door, inclusief deze link zodat ze dit kunnen lezen voor het gesprek.

Ik vermoed echt dat een probleem zou moeten zijn ergens want er is zeker geen algemeen probleem met de applicatie.

“er is zeker geen algemeen probleem met de applicatie.” 

gij meent dat ?

Reputatie 5

Zoals je ook op andere posts kan terugzien is er meestal een oorzaak te vinden, waardoor het probleem kan worden opgelost.

Groetjes,

Lieze

Allee, dat was het dan ? Dat bedoel ik nu juist

jullie weten het zelf niet en iedereen zit met hetzelfde probleem, toch is er geen probleem bu jullie !?

Aan iedereen dezelfde vragen stellen, relevant of niet, en de problemen zijn nog niet opgelost !

en bla bla bla…… je bent percies een bandje dat afgespeelt word. Enfin ge reageert niemeer dus ge zult al achter uwe kalkoen zitten zeker.

ook goei feesten en een voorspoedig nieuwjaar

Reputatie 5

Ik heb al een aantal keer aangegeven dat ik je graag wil verderhelpen. Als je daar niet op ingaat kunnen wij als bank jammergenoeg niets voor jou doen.

Wij zijn vandaag bereikbaar tot 17u via social media, de Community en het Easy Banking Centre.

Voor jou ook de beste wensen.

Groetjes,

Lieze

Ik bewonder Lieze voor haar gedudig omgaan met deze post en wens je een prettige kerst.
Bedankt om mijn probleem zo snel op te lossen, Lieze!

Reputatie 5

Ik bewonder Lieze voor haar gedudig omgaan met deze post en wens je een prettige kerst.

Dankjewel voor je complimentje, @FSchroyens . Voor jou ook fijne feestdagen!

Groetjes,

Lieze

En mijn geduld met deze app

Ik heb al een aantal keer aangegeven dat ik je graag wil verderhelpen. Als je daar niet op ingaat kunnen wij als bank jammergenoeg niets voor jou doen.

Wij zijn vandaag bereikbaar tot 17u via social media, de Community en het Easy Banking Centre.

Voor jou ook de beste wensen.

Groetjes,

Lieze

Heb ik dan iets niet gedaan wat je hebt gevraagd ?

Reputatie 5

Goedemorgen @Ploegaert,

Indien je wenst dat we contact met je opnemen om dit verder na te kijken, mag je me een privébericht sturen.

Groetjes,

Lieze

Reageer