Beantwoord

easybanking app vraagt nieuwe versie te installeren na update van IOS 15.6

  • 3 August 2022
  • 27 reacties
  • 1827 Bekeken

gisteren laatste IOS update succesvol geinstalleerd, sindsdien geen toegang meer tot easybanking app op mijn iphone 8.

 

probleem melding: PLEASE INSTALL THE NEW VERSION OF EASYBANKING BEFORE CONTINUING. NOTE: PLEASE CHECK IF YOUR DEVICE HAS THE MINIMUM IOS VERSION NEEDED IN ORDER TO INSTALL THIS VERSION OF EASY BANKING.

GO TO APPLE STORE

 

ik klik op GO TO APPLE STORE maar er is geen recentere versie van easybanking aanwezig om te installeren. Ik heb reeds laatste versie (mijn automatic updates staan trouwens actief)

icon

Beste antwoord van YannickB 5 August 2022, 08:04

Bekijk origineel

27 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. De laatste versie van de app werkte tot gisteren zonder problemen en na update krijg ik zelfde vraag. Wanneer ik naar de Apple App Store is er de knop “Open” want het is de laatste versie (7.7.1). Heb App lokaal gedelete en opnieuw gedownload maar dit lost het probleem niet op.

Wij hebben het zelfde probleem , app vraagt om te updaten .maar in de AppStore zijn er geen updates .app versie is nu 7.7.1  verwijderen en opnieuw installeren helpt niet 

 

Ik zit op iOS 15.5 en mijn vrouw op 15.6 en beide het zelfde probleem 

 

 

Reputatie 3
Badge

Ik kan idd niet meer inloggen met IOS 15.6, de laatste officiële ios versie.

Tijd voor een dringende fix! 
 

ps: tot voor een paar uur werkte het nog: zelfde IOS, zelfde easybanking app versie.

App geforceerd sluiten en het werkt daarna weer.
 

hier werkt dat niet 

geforceerd sluiten, reinstall… alles geprobeerd, maar werkt niet. Tijd voor een fix door BNP Paribas Fortis

Idem. App deleten en herinstalleren helpt ook niet.

Reputatie 3
Badge

App geforceerd sluiten en het werkt daarna weer.
 

hier werkt dat niet 

Nee, had mijn antwoord weer aangepast. Dit werkte even, maar nu niet meer. 

Hier zelfde probleem.  Waar blijft reactie van BNP Paribas???

beste

 

sinds een half uur geraakt ik niet meer op de easy banking app via mijn iphone.

ik krijg de melding dat ik eerst de nieuwste versie moet installeren, maar deze staat er al op en nu kan ik niet meer de easy banking app gebruiken.

 

 

wat kan er hier aan gedaan worden?

mvg

Reputatie 1

Op easy banking app krijg ik vandaag de hele tijd de volgende melding: gelieve de nieuwe versie van Easy Banking App te installeren vooraleer verder te gaan. Let op: Zorg dat uw toestel de juiste IOS-versie heeft voor deze update van Easy Banking. Ik heb IOS 15.6. De laatste updates zijn gedaan. Zowel op wifi als op 4G geprobeerd. Telefoon aan en uit gezet. Niets werkt. 

@YannickB ik veronderstel dat dit probleem intussen bij jullie gekend is? enig vooruitzicht?

 

Ik heb hetzelfde probleem en heb ook al alles geprobeerd (app gewist, zowel op Iphone als Ipad, …, heropstart etc.): het werkt op beide apparaten niet meer en krijgt dezelfde melding.

 

Probeer opnieuw in te loggen, ik ben er nu wel ingeraakt

Reputatie 3
Badge

Probeer opnieuw in te loggen, ik ben er nu wel ingeraakt

Dat lukt maar heel af en toe.

Reputatie 7

@stevendehertefelt Er was inderdaad een probleem met de updates voor iOS-toestellen. Ondertussen zou het terug in orde moeten zijn.

Net zoals vele anderen werkt bij mij de app na de update ook niet meer. Ik krijg ook steeds de melding dat ik moet updaten, maar als ik naar de app store ga, is er geen nieuwere versie beschikbaar. App herinstalleren werkt niet, iPhone 11 heropstarten werkt ook niet. Ik zit op iOS 15.0.1.

Deze post is voornamelijk om het probleem sneller tot bij bnp te laten komen. Hoe meer mensen het rapporteren, hoe sneller het opgelost wordt. Hopelijk vinden ze de oplossing!

bedankt @YannickB 

Hallo

Ik krijg geen activatiecode op mijn gsm, ook niet wanneer ik een ander gsm nummer ingeef.

Deze ochtend ook problemen gehad tijdens het updaten van de app.

Nu geraak ik er dus nog steeds niet in.

Ik heb al gekeken of 8667 op beide telefoons actief staat en heb daar ook al sms naartoe gestuurd. Op beide telefoons komen deze toe.

Wat kan ik nog meer doen?

Bedankt

Els 

 

Dit lukt nog altijd niet.  De SMS voor de activatie wordt niet verstuurd.

Ik krijg geen SMS voor de activatie, alsook niet op ander toestel. Heb alles al afgesloten en heropgestart. Ik ben ondertussen al 2u bezig met het updaten van de app.

Reputatie 3
Badge

@stevendehertefelt Er was inderdaad een probleem met de updates voor iOS-toestellen. Ondertussen zou het terug in orde moeten zijn.

Klopt, hier werkt het terug stabiel.

@YannickB , oplossing voor het niet versturen van de activatie-SMS?  Is geen probleem van provider of toestel.  Ook al met ander GSM-nummer geprobeerd.  Probleem van versturen ligt bij de App

 

hier hetzelfde probleem, ik krijg geen activatiecode

 

Reputatie 7

 @Gerry1 We krijgen inderdaad nog meldingen van klanten die de activatiesms niet ontvangen. De situatie wordt momenteel onderzocht en ik hou jullie op de hoogte van zodra ik meer info heb.

Voor het gemak heb ik ook verschillende berichten over de problemen met Easy Banking App en met de activatiecode aan dit topic toegevoegd zodat we iedereen makkelijker kunnen informeren.

 

@YannickB, zou er reeds een oplossing zijn voor de activatiesms’en die niet verstuurd worden.  Ik kan daardoor de installatie niet uitvoeren.

Reageer