Beantwoord

Easybanking foutmelding EBW6025

• 16 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 911 Bekeken

Ik krijg een foutmelding EBW6025 in de easybanking app. Deze zegt dat na foute e-handtekeningen mijn kaart geblokkeerd is voor online bankieren. Hoe kan ik deze terug activeren? Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord van Karen 16 oktober 2019, 13:06

Dag Clvhecke, 

Na 5 foute e-handtekeningen wordt je kaart geblokkeerd. Wanneer je deze melding gekregen hebt, kan je contact opnemen met de Helpdesk Easy Banking op het nr. 02/433.40.92 tussen 7u en 22u op weekdagen en tussen 9u en 17u op zaterdag. Zij kunnen de kaart terug activeren en nakijken hoe de kaart geblokkeerd is geraakt. 

Fijne dag verder!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag Clvhecke, 

Na 5 foute e-handtekeningen wordt je kaart geblokkeerd. Wanneer je deze melding gekregen hebt, kan je contact opnemen met de Helpdesk Easy Banking op het nr. 02/433.40.92 tussen 7u en 22u op weekdagen en tussen 9u en 17u op zaterdag. Zij kunnen de kaart terug activeren en nakijken hoe de kaart geblokkeerd is geraakt. 

Fijne dag verder!

Reputatie 6
Badge +3

Dag Clvhecke, 

Fijne dag verder!

Als die kaart geblokkeerd is, is dat enkel voor online bankieren? Kan men dan nog altijd betalen in de winkels en geld opvragen aan de geldautomaten of is die kaart dan volledig geblokkeerd?

Reputatie 7

@Alexander

Als je enkel vijf keer op rij een foute handtekening hebt ingevoerd (en dus geen foute pincodes), dan blijft je kaart werken in winkels en aan automaten. :slight_smile:

Reageer