Beantwoord

eba

  • 30 January 2020
  • 11 reacties
  • 1410 Bekeken

Reputatie 1

De foutmelding EBA0001, wat zou dat betekenen?

icon

Beste antwoord van YannickB 31 January 2020, 08:58

Bekijk origineel

11 reacties

https://www.bnpparibasfortis.be/nl/faq/ik-krijg-de-foutmelding--de-code-is-vervallen-eba0001-wat-moet-ik-doen?axes4=priv

Reputatie 7

@Hoogstraten 

Als je die foutmelding op onze app krijgt, dan gaat het jammer genoeg om een bug in de huidige versie van de app. Het kan helpen om Easy Banking even van je toestel te verwijderen en opnieuw te installeren, maar het is helaas geen garantie.

We werken volop aan een update die het probleem op zal lossen.

er is altijd een bug bij jullie , doe jullie werk zoals bij elke bank en dan heb je dit niet , dit is alleen bij fortis . de klok rond heel het jaar ellende met hun applicatie . prutsers ! ik raad je aan terug naar school te gaan en jullie diploma opnieuw te halen ! ik heb de indruk dat ze daklozen van straat gehaald hebben zonder kennis en voor een computer gezet hebben ... . neem voorbeeld aan de belfius applicatie , werkt altijd en geen problemen . stel je de vraag waarom het wel bij anderen lukt maar niet bij jullie ... ?!?

Reputatie 7

@subseven 

Bedankt voor je feedback. Mijn excuses voor al het ongemak dat je ervaart bij het gebruik van onze app. Weet dat we ons blijven inzetten om de stabiliteit en kwaliteit van onze app te verbeteren. We zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing voor de huidige problemen.

mn excusses voor de manier dat ik het verwoord maar na meer dan een jaar problenen constant begin ik me de vraag te stellen wat er aan de hand is in de IT afdeling bij fortis . bedankt voor jou goed werk yannickB , ze mogen er een voorbeeld aan nemen aan je inzet hier en de verantwoordelijkheid neemt voor anderen hun gekluns mvg

Een andere dag, hetzelfde probleem. :-(
iedere keer je probeert in te loggen mag je de bedenking maken “gaat het vandaag van de eerste keer lukken”.

Ik kan vandaag zelfs kiezen: foutcodes CTI0010 of EBA0001 spelen haasje over.

Deze app is een grootbank, zelfs een bank tout court, onwaardig!
Uiteraard blijft onze maandelijkse bijdrage voor deze service (?) behouden.

Hey @Patrickvb ,

Ook mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt. Heb je al geprobeerd om via mobiele data aan te melden in plaats van via Wifi? Ook je toestel herstarten kan soms de oplossing hiervan zijn!

Groetjes,

Lieze

Hoe jullie het vol houden om dergelijke 'oplossingen' voor te stellen...

🙄

Heb nog 3 bank app's die iedere dag probleemloos doen wat ik er van verwacht.

Zelfs zonder betaling van kosten.

Bij Foertis is het bang afwachten: doet ie het of doet ie het niet. X aantal keer opnieuw proberen, en uiteindelijk geraak je toch aan je rekening.

Over bancontact gedeelte zullen we maar zwijgen.

 

Reputatie 7

@Patrickvb

Ik begrijp je frustratie, er doken de voorbije tijd inderdaad verschillende problemen op in onze app. Weet dat we ons best doen om alles zo snel mogelijk in orde te brengen.

Daarnaast werken we ook aan een volledig nieuwe versie van Easy Banking App die vanaf nul terug opgebouwd wordt. Dat zal zorgen voor meer stabiliteit en het zal ons in de toekomst ook toelaten om makkelijker nieuwe functies te voorzien.

Als je een Android-toestel met minstens Android 6 en een Gmail-adres hebt, dan kan je die bèta-app zelf ook al testen door je in te schrijven via deze link.

Nog niet alle bestaande functies zijn in die testapp toegevoegd en ook andere elementen zoals de lay-out zijn nog niet definitief. We lanceren wel regelmatig updates en we verwelkomen alle feedback. De iOS-versie van deze bèta volgt op een latere datum.

Je kan de gewone Easy Banking App en de bèta naast elkaar gebruiken.

Kantoor in de buurt gesloten, app die meer niet werkt dan wel.

Al zo erg geweest dat ik bij andere mensen geld moest lenen omdat ik zelf niet aan mijn spaarrekening kan!

Klaar om van bank te veranderen! Dit is gewoon onhoudbaar!

Hey @LouiseB ,

 

Jammer om te horen dat je hinder ondervindt.

De bug is momenteel nog in onderzoek, maar het lijkt vaak te werken om je modem te resetten (deze bijvoorbeeld een kwartier uit te trekken en hierna terug in te steken). Hopelijk biedt dit voor jou ook een oplossing zodat je weer vlot kan bankieren!

 

Groetjes,

Lieze

Reageer