Beantwoord

Een app die u gebruikt, komt boven Easy Banking te staan.

  • 18 January 2018
  • 7 reacties
  • 10873 Bekeken

Beste,
bij opstarten krijg ik de melding dat " een app die u gebruikt, komt boven easy banking te staan. Schakel app uit om door te gaan.
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Echter zonder succes.
icon

Beste antwoord van Karen 8 February 2018, 11:49

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

7 reacties

Ik volg, zelfde probleem bij installatie Easy Banking App op smartphone Acer.
Reputatie 5
Dag tpaquay,

Welkom op onze community! 🙂

Er zijn inderdaad problemen met de applicatie. Je kan proberen om die melding weg te klikken. Onze technische dienst doet zijn best om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Je kan steeds Easy Banking Web gebruiken om de rekeningen te raadplegen of om overschrijvingen te doen.
Reputatie 4
Badge +4
Hallo tpaquay,

Onze technische dienst heeft het probleem met de easy banking app opgelost.

Laat je het ons weten of het bij jou ook lukt om aan te melden op de easy banking app?

Alvast een fijne dag voor jou 🙂
Reputatie 5
Badge
Dag @tpaquay en @amberva,

Onze expert heeft nog wat meer informatie gegeven over de melding:
'Opgelet - Een app die u gebruikt, komt boven Easy Banking te staan. Schakel de app uit om door te gaan.'

Enkel Androidgebruikers krijgen deze melding te lezen bij het gebruik van onze app en de melding wil wel degelijk zeggen dat er een app geopend staat die zich boven de Easy Banking App plaatst.

Vaak gaat het om de Facebook Messenger App of de zogenaamde 'blauwe filter', een app die ervoor zorgt dat het contrast en licht van het beeldscherm aangepast wordt.

De enige optie is om deze apps geforceerd te sluiten via de instellingen van de applicatie. Het is niet voldoende de applicatie weg te swipen via het multitask-venster.

Hopelijk lukt het hiermee wel!

Fijne dag verder!
ik had zonet een klant hier op kantoor met deze foutmelding, afsluiten messenger was geen oplossing, wat kan het nog zijn eventueel ? bedankt alvast
Hier ook opnieuw hetzelfde voorgehad. Ik wacht ook graag een nieuwe oplossing af...
Bedankt.
Reputatie 5
Badge
Dag amberva en AnVandeVelde,

Wanneer het niet volstaat om de apps geforceerd te sluiten, kan je best alle schermoverlay apps afsluiten via de instellingen van je toestel:

* Samsung Galaxy:
- Open 'Instellingen' (tandwieltje)
- Klik op 'Applicaties''
- Klik op 'Applicatiebeheer'
- Kies voor 'Meer' en tik op 'Apps die bovenop kunnen worden weergegeven'.
- Schakel de app uit

Hopelijk kan je hiermee verder!